پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین- تبریز: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به نقش شهرداری در ارتقا جایگاه اقتصادی تبریز گفت: کهن شهر تبریز از دیرباز ظرفیت‌های بزرگی در زمینه‌های اقتصادی، صنعتی داشته و می‌تواند در کشور قطب اقتصادی مهمی باشد.

تبریز می‌تواند قطب اقتصادی کشور باشد/ نقش شهرداری در ارتقا جایگاه اقتصادی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، رضا رحمانی در دیدار با شهردار و پرسنل این منطقه اظهار داشت: تبریز ظرفیت بالایی در منطقه خاورمیانه دارد و با توجه به دسترسی به بازارهای اروپا و کشورهای همسایه تنها اراده و همت عمومی مسئولان و همکاری مردم را می‌طلبد تا بتوانیم به نتایج مهمی دست یابیم.

 

وی با اشاره به مسائل کشورهای همسایه چون ترکیه و روسیه گفت: شرایط فعلی حاکم بر منطقه می‌تواند فرصت خوبی برای ایران باشد تا در پیشبرد اهداف و پروژه‌های صنعتی گام مهمی در منطقه برداریم.
رحمانی افزود: هر کدام از ما در موقعیت و جایگاه خود وظایفی داریم، اما وظیفه بزرگی نیز در قبال تبریز داریم که باید برای رونق این کهن شهر قدم برداریم.
وی خاطرنشان کرد: امروز بیشترین تاکید و تلاش دشمن بر این است که مردم ناراضی باشند، از این رو هر کسی برای رضایت مردم قدم بردارد مصداق دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب حرکت کرده و مقابل دشمن ایستاده است.
نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه در منطقه 6 این روحیه را بین همکاران و پرسنل خدوم شهرداری دیدم، گفت: باید این روحیه بسیجی را حفظ کنیم و به خصوص در مناطق حاشیه‌شهر همواره باید روحیه خدمت جاری باشد.
رحمانی گفت: رهبر کبیر انقلاب همواره می‌فرمودند «مردم نور چشم ما هستند» ما هرچه داریم از همین طبقات محروم جامعه است، در شرایط حاضر نیز خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌دریغ همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است.
این نماینده مجلس گفت: با شرایط جدید که بحران در تمام ادارات و ارگان‌ها حاکم است، شهرداری تبریز از جمله سازمان‌هایی است که با وجود رکود و مشکلات جاری رونق دارد و فعالیت و خدمت‌رسانی را به نحو احسن پیگیری می‌کند.
وی ضمن تقدیر از تلاش‌های شهرداری کلانشهر تبریز در جذب سرمایه‌گذار و اجرای پروژه‌های کلان اقتصادی در تبریز گفت: با وجود کاهش ساخت و سازها و منابع درآمدی شهرداری طرح و پروژه‌های بزرگی را در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با اولویت‌دهی به اشتغالزایی جوانان و توسعه همه جانبه شهر اجرا کرده است.
رحمانی، منطقه غرب تبریز را به لحاظ قرار گرفتن در منطقه‌ای صنعتی دارای ظرفیت‌های درآمدی بالایی دانست و گفت: مردم همدلی و همکاری خوبی در توسعه و پیشرفت اقتصادی این منطقه با مدیریت شهری داشته‌اند که ادامه این راه نتایج ارزنده‌ای برای تبریز به ارمغان خواهد آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.