پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین: فرمانده انتظامي خراسان شمالی با اشاره به عبور زائران پياده از محورهاي مواصلاتي، هشدار داد: رانندگان در مواجهه با کاروان هاي زائران پياده احتياط کنند.

هنگام مواجهه با زائران پياده احتياط کنند

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، سردار "عليرظا مظاهري" افزود: هر ساله زائران زيادي براي شرکت در مراسم 28 و 30 صفر به صورت پياده از استان هاي شمالي کشور عازم مشهد مقدس مي شوند.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به عبور زائران پياده از محورهاي مواصلاتي، بيان داشت: رانندگان وسائط نقليه به خصوص کاميون ها و اتوبوس ها در مواجهه با کاروان هاي زائران پياده، قوانين راهنمايي و رانندگي را رعايت کنند.

فرمانده انتظامي خراسان شمالي در ادامه خاطرنشان کرد: رانندگان ضمن رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي از هر گونه سبقت غيرمجاز، سرعت غير مجاز و همچنين انحراف به چپ خودداري کنند.

سردار مظاهري همچنين به رانندگان توصيه کرد: خودروهاي کمکي کاروان هاي پياده زائران علي بن موسي الرضا(ع) از سوار کردن زوار در قسمت بار خودرو و سوار کردن بيش از ظرفيت خودرو جدا خودداري کنند تا شاهد حوادث تلخ نباشيم.

وي با اشاره به توفيق خدمتگزاري پليس به زائران علي بن موسي الرضا(ع) ، بيان داشت: با تمهيدات صورت گرفته در اين ايام، طرح هاي انتظامي و ترافيکي تشديد شده و ماموران پليس راه با رانندگان متخلف که امنيت زائران را به خطر بيندازند برخورد قانوني خواهند داشت.

فرمانده انتظامي استان خراسان شمالي در پايان با بيان اينکه زائران هشدارهاي ماموران پليس را جدي بگيرند، خاطرنشان کرد: مرکز فوريت هاي پليسي 110 در هر ساعت از شبانه روز، آماده خدمت رساني به زائران امام رضا(ع) است.

انتهای خبر/.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.