پیشنهاد سردبیر

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: پس از برجام، اجرای پروژه‌های بزرگی در حوزه صنعت نفت و پتروشیمی آغاز خواهد شد که اجرای این پروژه‌ها به حل برخی از مسائل از جمله اشتغال کمک خواهد کرد.

آغاز اجرای پروژه‌های بزرگ در صنعت نفت پس از برجام

به گزارش قدس آنلاین، بیژن عالی‌پور در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار کرد: معتقدیم تحریم‌ها فرصتی برای سازندگان داخلی بود تا بتوانند توان خود را به نمایش بگذارند و اقتصاد مقاومتی را رقم بزنند.

وی افزود: با تحقق اقتصاد مقاومتی امیدواریم کلیه تجهیزات صنعت نفت و قطعات یدکی موردنیاز در این صنعت را بتوانیم از سازندگان داخلی تهیه کنیم.

عالی‌پور تصریح کرد: تاکنون حدود 8000 قطعه موردنیاز صنعت نفت در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بومی‌سازی شده‌ که این قطعات در تست‌های میدانی نیز موفق بوده‌اند و این مساله نشان‌دهنده‌ توان تولیدکنندگان داخلی است.

وی در خصوص ارایه خدمات عام‌المنفعه توسط این شرکت عنوان کرد: در غرب کارون کمیته‌ای تشکیل شده است تا در این کمیته در خصوص امکانات و مسائل عمرانی که از سوی شرکت‌های نفتی باید در اختیار مردم قرار گیرد، تصمیم‌گیری شود.

عالی‌پور با اشاره به فضای محدود نمایشگاهی در استان بیان کرد: در آینده نمایشگاهی با متراژ حدود 60 هکتار در خوزستان احداث خواهد شد که پاسخگوی نیاز و ظرفیت‌های استان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: با توجه به محدودیت‌های فضای نمایشگاهی، حدود 80 شرکت تولیدی صنعت نفت نتوانستند امسال در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.