پیشنهاد سردبیر

رئیس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: تاساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه امروز ۸ هزار و ۱۶۷ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

۸ هزار و ۱۶۷ نفر برای انتخابات مجلس ثبت نام کردند

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایسنا، محمد حسین مقیمی عصر امروز(پنج شنبه) در ستاد انتخابات کشور با اشاره به این که تا این لحظه ثبت نام 7 هزار و 33 نفر تکمیل شده است خاطر نشان کرد: از این تعداد 711 نفر خانم، و 6 هزار و 322 نفر مرد هستند.

وی در ادامه با بیان این که بیشترین سن ثبت نام شده 75 سال است افزود: 523 نفر از نمایندگان ادوار مجلس نیز در این دوره ثبت نام کردند همچنین 16 نفر هم از اقلیت‌های دینی ثبت نام کردند.

مقیمی درادامه خاطرنشان کرد:‌از ساعت 8 فردا تا پایان روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات انجام می‌گیرد و این زمان قابل تمدید نیست، تا قبل از ساعت 24 ثبت نام‌ها ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات کشور در پایان درباره‌ی بازدید خود از دادستانی کل کشور گفت: ما دراین بازدید از روند بررسی صلاحیت‌ها و از ستاد استعلامات بازدید کردیم و درباره‌ی نحوه فعالیت‌ها گزارشی دریافت کردیم. بحمدالله این کاربه خوبی انجام می‌شود و امیداریم در همان بازه زمانی مشخص شده به استعلامات هیات‌های اجرایی پاسخ داده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.