پیشنهاد سردبیر

هسته های گزینش با معرفی افراد شایسته و موثر به بدنه اجرایی دولت نقش مهمی را در پیشگیری از نارسایی و مشکلات و افزایش سلامت اداری برعهده دارند.

مسئولان فعال در حوزه گزینش ، انتخاب افراد اصلح و توانمند برای نظام و انقلاب را در دستور کار خود قرار دهند

قدس آنلاین/ احمد مختاری/ اراک: محمود زمانی قمی روز سه شنبه در نشست هسته های گزینش دستگاه های اجرایی استان مرکزی،افزود: مسئولان فعال در حوزه گزینش ، انتخاب افراد اصلح و توانمند برای نظام و انقلاب را در دستور کار خود قرار دهند تا زمینه موفقیت دستگاه ها و ادارات در همه زمینه ها بیش از پیش فراهم شود.

وی ادامه داد: گزینش به عنوان بازوی توانمند مدیریتی می تواند با انتخاب نیروهای کارآمد، متخصص، متعهد و خداباور به عنوان مشاوری امین در کنار مدیران اجرایی ایفای نقش داشته باشند.

استاندار استان مرکزی بیان کرد: هسته های گزینش با معرفی افراد شایسته و موثر به بدنه اجرایی دولت نقش مهمی را در پیشگیری از نارسایی و مشکلات و افزایش سلامت اداری برعهده دارند.

زمانی قمی افزود: در گزینشگری نیروی انسانی درنظام جمهوری اسلامی،شایستگی، خداباوری، متعهد، صالح و کارآمد بودن، خلاق و پرتلاش بودن اصل است و این مهم باید به عنوان الگویی برای سایر کشورهای مسلمان در منطقه و جهان باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن شهادت آیت الله نمر باقر النمر به دست رژیم آل سعود افزود: آیت الله نمر همواره طرفدار حق و برقراری عدالت در جامعه بود و چیزی جز اصلاح امور، برابری حقوق افراد در جامعه و جلوگیری از رواج ظلم و ستم در جامعه نمی خواست.

استاندار استان مرکزی افزود: در ساعت های اولیه شهادت این روحانی شیعی به دست رژیم آل سعود تمام کشور های مسلمان و غیر مسلمان این عمل غیر انسانی عربستان را محکوم کردند که عده ای با به آتش کشیدن سفارت و کنسول گری این کشور موقعیتی را که آرزوی این کشور بود برای آن فراهم آوردند.

زمانی قمی گفت: این عمل خودسرانه میلیاردها دلار سرمایه خارجی را از ایران دور می کند و لطمه جدی به جذب سرمایه گذار را به همراه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در این نشست گفت: فعالان حوزه گزینش در مصاحبه با افراد همانند یک قاضی باید قوانین و مقررات را سرلوحه کار خود قرار دهند.

شکر الله حسن بیگی افزود: گزینشگران با حرمت، کرامت و زندگی انسان ها سرو کار دارند و تأیید یا رد افراد از طریق گزینشگران ظرافت، حساسیت و تعهد خاص خود را نیاز دارد.

وی، تصمیم گزینشگران را در روند زندگی افراد و اداره ها بسیار تاثیر گذار عنوان کرد و گفت: تایید صلاحیت افراد بر اساس قانون و به دور از هرگونه سلیقه شخصی می تواند از سرخوردگی و لغزش افراد جلوگیری کرده و زمینه حضور افراد شایسته را در سازمان ها فراهم کند.

مشاور استاندار و مدیر هسته گزینش استانداری استان مرکزی در این نشست گفت: هفت هسته گزینش شامل هسته گزینش استانداری، آموزش و پرورش، علوم پزشکی، قوه قضائیه، جهاد کشاورزی این استان و دانشگاه اراک در این استان فعال هستند که تمام مراحل انجام گزینش از تشکیل پرونده تا صدور رای در آنها صورت می گیرد.

حسین حمیدی نسب افزود: 150 نفر از نیروهای دستگاه های اجرایی در تمامی مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی، فوق دیپلم و تحصلات حوزوی در امر گزینش افراد در این استان فعال هستند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.