پیشنهاد سردبیر

پنجاهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان اروپا با موضوع بحث و گفت وگو در خصوص انتشار نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی، در شهر میلان در شمال ایتالیا برگزار شد.

برگزاری نشست اتحادیه های اسلامی دانشجویان اروپا در ایتالیا با پیام رهبری

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، در این نشست سه روزه که با قرائت قرآن مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد، حجت الاسلام «جواد اژه ای» نماینده رهبری در امور دانشجویان در اروپا؛ پیام مقام معظم رهبری را برای اعضای این اتحادیه قرائت کرد و گفت: آیت الله خامنه ای در این پیام تاکید کردند که عزم راسخ جوانان ایرانی شاغل به تحصیل در خارج، می تواند توطئه های دشمن را در همه زمینه ها خنثی کند و با کمک این جوانان و دیگر جوانان کشورمان می توان به تعالی و رشدی که ایران اسلامی به آن نیاز دارد، رسید.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در این پیام، تنها راه عقیم سازی توطئه های دشمنان در برابر ایران اسلامی را عزم راسخ و کوشش بی وقفه همه جوانان و دانشجویان ایرانی خواندند.
در نامه رهبری خطاب به جوانان آمده است: اکنون به پنجاه سالگی اتحادیه خود رسیده اید، نهاد مبارکی که هدایت اسلامی و شوق و طراوت ایمان را با خصلت های جوانی و دانشجویی پیوند می زند و محصول آن می تواند انسان های عالم و خردمند و پرهیزگار و با بصیرت باشد. بکوشید که خود و اتحادیه را با این هدف های بلند و سعادتبار هر چه بیشتر همساز و هماهنگ کنید.
در ادامه پیام رهبر معظم انقلاب آسلامی آمده است: کشور و ملت شما برای پیمودن راه طولانی خود به چنین انسانهایی نیازمند است. عزم راسخ و کوشش بی وقفه ی شما و همه جوانان و دانشجویان ایران در همه جا تنها راه برای عقیم سازی توطئه هایی است که جبهه دشمن در برابر ایران اسلامی سرافراز، از همه نوع و با ابزارهای گوناگون طراحی می کند. دل پر امید و توان پر قدرتِ مادی و معنوی خود را آماده و بهنگام، نگاه دارید و با توکل به خدای علیم و حکیم به پیش بروید. خدا یار و نگهدارتان.
محمد جوزی سرکنسول ایران در شهر میلان نیز در نخستین روز این نشست که با حضور نمایندگان 58 انجمن اسلامی از 15 کشور اروپایی برگزار شد، سخنانی را ایراد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.