پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین: مدیرکل حوزه ریاست و مدیریت عملکرد سازمان جنگلها گفت : پروژه های بین المللی ترسیب کربن و منارید باعث همکاری سازمانها و بهبود شرایط پوشش گیاهی و مشارکت و توسعه روستاها می شود

صندوق منابع طبیعی از طرحهای جنگل ،آبخیز و مرتع حمایت کند

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، مهندس نگهدار اسکندری در جلسه شورای هماهنگی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی، با بیان اینکه صندوق منابع طبیعی باید از طرحهای جنگل ،آبخیز و مرتع حمایت کند افزود: بهره برداران منابع طبیعی با تشکیل صندوق، می توانند مباحث منابع طبیعی را مورد استفاده قرار دهند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی نیز مساحت حوزه منابع طبيعي و آبخيزداري استان را دو ميليون و 33 هزار و 36 هکتار عنوان کرد و افزود: از اين وسعت يک ميليون و 400 هزار هکتار مرتع، بيش از 183 هزار هکتار بيابان و 434 هزار و 550 هکتار جنگل است.

مهندس رضا باغبان در ادامه کمبود نیرو ، مشکلات نیروهای حفاظتی،چارت سازمانی و سختی کار کارکنان منابع طبیعی را از مشکلات موجود این نهاد عنوان کرد.

معاون برنامه ریزی و پشتیبانی اداره کل منابع طبیعی نیز گفت : اعتبارات مصوب استانی در سال 94 بیش از 86 میلیارد و 500 میلیون ریال است که نسبت به سال گذشته بیش از دوبرابر افزایش داشته است

دانشور افزود:همچنین اعتبارات مصوب ملی سال جاری 6 میلیارد و 650 میلیون ریال است که نسبت به سال گذشته 4/1 درصد رشد داشته است .

انتهای خبر/.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.