پیشنهاد سردبیر

معاون امور زنان و خانواده استاندار خراسان رضوی گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر ۱۹۷۸ برنامه در سطح استان با محوریت بانوان برگزار می‌شود.

برگزاری ۱۹۷۸ برنامه بانوان در دهه فجر

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، فرشته سلجوقی ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: در ایام الله دهه مبارک فجر 1978 برنامه در سطح استان با محوریت بانوان برگزار می‌شود که این برنامه‌ها شامل کارگاه، نمایشگاه، برگزاری دوره‌های آموزشی و جشن‌های باشکوه دهه مبارک فجر بوده است.

مسئول کمیته زنان ستاد برگزاری جشن‌های دهه مبارک فجر خراسان رضوی افزود: برجسته‌ترین برنامه‌های تدارک دیده شده برای بانوان خراسان رضوی در ایام الله دهه مبارک فجر در دو موضوع معیشت رفاه اجتماعی و شکوفایی اقتصادی با محوریت مشارکت بانوان بوده است.

معاون امور زنان و خانواده استاندار خراسان رضوی درباره نحوه برگزاری برنامه‌ها و مشارکت‌های صورت گرفته، گفت: ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر در سراسر استان و به صورت محلی و منطقه‌ای برگزار می‌شود و تمامی این برنامه‌ها به صورت خودجوش و مردمی توسط اقشار مختلف مردم ولایی و انقلابی استان که بخش عمده‌ای از آنها را بانوان تشکیل می‌دهند برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.