پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین/ اراک/ احمد مختاری: درآمد استان مرکزی بیش از ۲ هزار میلیارد تومان است / ۱۶ میلیون لیتر بنزین مصرفی کشور در اراک تولید می‌شود

گفتمان منطقی انقلاب اسلامی برتری خود را اثبات کرد

به گزارش قدس آنلاین، استاندار مرکزی گفت: درآمد استان مرکزی بیش از ۲ هزار میلیارد تومان است که با توجه به رکود اقتصادی این درآمد اندک است، اما با روند روبه رشدی در حوزه اقتصاد مواجه است . درآمد استان مرکزی بیش از ۲ هزار میلیارد تومان است / ۱۶ میلیون لیتر بنزین مصرفی کشور در اراک تولید می‌شود.

محمود زمانی‌قمی در همایش مدیران عامل سازمان‌های همیاری شهرداری‌های کشور بیان داشت: پیروزی جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته‌ای به تحریم‌های ظالمانه علیه کشور پایان داد و سایه نزاع و دشمنی بر سر اختلاف ایران و کشور‌های دنیا از میان برداشته شد.

استاندار مرکزی ادامه داد: با توجه به پیروزی به دست آمده در مذاکرات هسته‌ای ثروت به یغما رفته و بلوکه شده به کشور باز می‌گردد، البته بسیاری از این مبالغ توسط دولت قبلی به عنوان پشتوانه مصرف شده و نمی‌تواند به اقتصاد کشور تزریق شود. وی بیان کرد: گفتمان منطقی انقلاب اسلامی برتری خود را اثبات کرد به طوری که لابی‌های صهیونیسم در صدد بودند با بسته شدن پرونده هسته‌ای ایران در مسیر نزاع در منطقه پیش روند و هرچه تلاش کردند اتفاقی غیر از آن به وقوع پیوست.

استاندار مرکزی اظهار کرد: با توجه به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب، پیگیری دولت و تیم دیپلماسی کشور مذاکرات به نتیجه رسید و فرصت جدیدی را در اقتصاد کشور ایجاد کرد، البته نباید با وجود این مهم از اهمیت سایر بخش‌ها غفلت شود زمانی‌قمی تصریح کرد: امروز با گذشت ۳۸ سال از پیروزی انقلاب، در زمینه توانمند بودن دین نظرات و مسیر‌هایی در عمل و نظر مردم اعلام می‌شود که موجب افتخار و سربلندی است .

وی اضافه کرد: ما باید از انقلاب مراقبت کرده و با اعمال و رفتار نامناسب جمعیت زیر خیمه انقلاب را کم نکنیم و با دوری جستن از ذهن‌ها و نگاه‌های کوچک به اهداف متعالی انقلاب بیاندیشیم و همه ایران را جزء خیمه انقلاب بدانیم.

استاندار مرکزی اظهار کرد: در مضامین امام راحل، نگاه به مردم نگاه به صاحبان اصلی انقلاب است پس باید از نگاه منطقی نسبت به مردم برخوردار بوده و اهداف عالی مدنظر رهبری را پیاده سازی کنیم وی با بیان اینکه استان مرکزی به بهشت مفاخر معروف است، بیان کرد: این استان شخصیت‌ها و عالمان زیادی را در خود پرورانده است و بزرگ‌ترین شاعران نیز از شهرستان ساوه رشد و پرورش یافته‌اند زمانی قمی بیان داشت: در استان مرکزی بیش از ۳ هزار واحد صنعتی وجود دارد و با توجه به تحریم‌ها و سیاست‌های غیر منطقی در بخش صنایع صدماتی ایجاد شده است که باید با اتخاذ تصمیمات درست رونق را ایجاد کنیم.

استاندار مرکزی افزود: پتروشیمی استان مرکزی از نظر تنوع مواد در رتبه اول در کشور قرار دارد این در حالی است ۱۶ میلیون لیتر بنزین مصرفی کشور در اراک تولید می‌شود وی گفت: درآمد استان مرکزی بیش از ۲ هزار میلیارد تومان است که با توجه به رکود اقتصادی این درآمد اندک است، اما با روند روبه رشدی در حوزه اقتصاد مواجه است. این مقام مسئول عنوان کرد: امیدواریم در شرایط اقتصادی جدید شکوفایی اقتصاد و مشکل بیکاری حل و فصل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.