پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین/همدان/محمود شهرام فرد : دشمن از روحانیت هوشیار وحشت دارد واگر در کشور جمعی از روحانیت جدا شوند سر انجام خوبی نخواهند داشت.

شورای ائتلاف اصولگرایی  از کاندیدا های جامعه مدرسین  برای مجلس خبرگان حمایت خواهد کرد.

به گزارش قدس آنلاین از همدان، حسین صادقیان دبیر شورای اصولگرایان استان در نشست خبری با اعلام مطلب فوق افزود: شورای هماهنگی اصولگرایان که با عنوان شورای همگرایی اصولگرایان نامگذاری شده است دو سال پیش

تشکیل شد.

دبیر شورای ائتلاف اصولگرایان استان همدان با اعلام اینکه تشکیل این شورا به دستور کسی نبود و از سوی افرادی متدین و حزب‎اللهی تشکیل شده است، گفت:  این شورا با سه هدف تقویت وحدت بین اردوگاه اصولگرایان، ترسیم

راهبردهای کلی اصولگرایی و تریج گفتما ن انقلاب با توجه به مبانی و اندیشه‎های امام(ره) و مقام معظم رهبری تشکیل شد، و شورای ائتلاف اصولگرایی از سه بخش روحانیت، معتمدین و مقبولان شهر و احزاب و تشکل‎های

شناسنامه‌دار تشکیل شده است.

صادقیان با بیان اینکه روحانیت پرچمدار انقلاب بودند و هم‎اکنون نیز هستند، تاکید کرد: دشمن فقط از روحانیت هوشیار وحشت دارد؛ اگر در کشور جمعی از روحانیت جدا شوند سرانجام خوبی نخواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با تقوا و خدامحور بودند، افزود: اصولگرایی چند اصل مهم دارد که مهمترین آنها ولایتمداری است و ولایت‎محوری در نخستین اصل آن قرار دارد.

دبیر شورای ائتلاف اصولگرایان استان همدان با اشاره به اینکه برای اصولگرایی ولایت فقیه و آن هم ولایت مطلقه فقیه بسیار مهم است، تصریح کرد: حضرت امام(ره) «ما می‎توانیم» و خودباوری را آموخت و با تشویق و ترغیب امام(ره)

توانستیم.

وی با اعلام اینکه تاکنون 30 مورد گردهمایی در استان برگزار شده و تلاش‎هایی که می‎شود نیز جنبه قانونی دارد، گفت: یکی از پایه های جریان اصولگرایی قانون‌گرایی است.

وی  با خطاب به کسانی که شورای نگهبان را تضعیف می‎کنند، خاطر نشان کرد: کسانی که اکنون در شورای نگهبان هستند را امام(ره)  منصوب کرده اند ، راه امام(ره) حمایت کامل از شورای نگهبان است.

صادقیان ادامه داد: شورای ائتلاف اصولگرایی فقط در زمان انتخابات فعالیت نمی‌کند بلکه قبل از انتخابات فعالیت داشته و بعد از انتخابات نیز فعالیت خواهد داشت و عمده‌ترین فعالیت شورا ترویج گفتمان انقلاب اسلامی است.

وی جو سیاسی استان را مطلوب ارزیابی کرد و با بیان اینکه باید مردم را نسبت به انتخابات حساس‌تر کرد تا مشارکت خوبی داشته باشند، افزود: نباید مردم را مایوس کرد و باید به دنبال تبلیغ خوبی‎های کاندیداهای خود بود.

دبیر شورای ائتلاف اصولگرایان استان همدان با اشاره به اینکه جو برای انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی خوب است و همه باید برای افزایش بصیرت کمک کنند، افزود: برای انتخابات مجلس خبرگان شورای ائتلاف

اصولگرایی کاندیدای جامعه مدرسین را حمایت خواهد کرد.

وی افزود: برای انتخابات مجلس خبرگان در استان همدان چهار نفر تأیید شدند که همه مورد احترام هستند اما کاندیدای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از سوی شورای ائتلاف اصولگرایان مورد حمایت هستند.

صادقیان در خصوص کاندیداهای مجلس هم گفت: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تعدد و تکثر دارند و برای هر صندلی مجلس حدود 20 یا 21 نفر رقابت خواهندکرد.

وی با اشاره به اینکه در استان همدان تعداد زیادی از اصولگرایان تأیید صلاحیت شده‌اند، تصریح کرد: تا امروز 204 نفر در استان همدان تایید صلاحیت شدند که از این تعداد 50 نفر مربوط به همدان است.

دبیر شورای ائتلاف اصولگرایان استان همدان از بعضی از کاندیداهای استان خواست صحنه انتخابات را ترک کنند،وافزود:  امیدوارم  برخی از کاندیداها با کناره گیری خود ، میدان را برای افراد اصلح آماده کنند واز هزینه های بی مورد

تبلیغات هم کاسته شود.

وی باتاکید بر اینکه در خصوص کاندیداهای مورد حمایت شورا در انتخابات مجلس رایزنی‌هایی با برخی نفرات شده است، افزود: رایزنی‎ها همچنان ادامه دارد و امیدواریم برای هر شهرستان به تعداد کاندیدا معرفی کنیم.

صادقیان تصریح کرد: در شهرستان همدان نیز باید برای انتخاب دو نفر به جمع‎بندی رسیده و افراد مورد نظر 

وی با تاکید براینکه توصیه می‌کنیم کاندیدای جناح مخالف تخریب نشود که این موضوع نیز در مورد کاندیدای خود شورای اصولگرایان هم دنبال می‎شود، یادآورشد: وقتی خود را انقلابی و مطیع ولایت فقیه می‎دانیم باید به شدت به ولایت

فقیه پایبند باشیم.

صادقیان با اشاره به اینکه تخریب را به هیچ وجه قبول نداریم، ادامه داد: از کسانی که شورای ائتلاف اصولگرایان را تخریب می‎کنند درخواست داریم به آموزه‎های دینی مقیدتر باشند.

وی در خصوص تحقق وعده‎های کاندیداها در صورت راه یافتن به مجلس، بیان کرد: با توجه به تجارب گذشته شورای ائتلاف اصولگرایان مصمم‎تر است تا وعده‎ها و شعارهای کاندیداها تحقق پیدا کند چرا که مردم دل می‎بندند و شورای

باید مدافع مردم باشد.

دبیر شورای ائتلاف اصولگرایان استان همدان افزود: برخی از کاندیداها اعلام می‌کنند به نفع هیچ کس کنار نمی‎روند که البته این موضوع حق آنهاست اما بحث مهمتر ایدئولوژیک نیز وجود دارد و یک انقلابی باید فدای انقلاب شود.

صادقیان در ادامه گفت: 50 شاخص  در نظر گرفته شده که کاندیدا مورد سوال، ارزیابی و جمع‎بندی قرار می‌گیرد و با توجه به نمره جمعی تصمیم‎گیری در خصوص وی انجام می‎شود.

صادقیان با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود در آستانه آغاز تبلیغات انتخابات شورای ائتلاف برای معرفی کاندیدا به جمع‌بندی برسد، تاکید کرد: هیچ شخصی از سوی شورای ائتلاف اصولگرایان معرفی نشده و برخی از اسامی  که

ادعای  کاندیدایی اصولگرایان را دارند را تکذیب می کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.