پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین- لرستان: مدیرکل تأمین اجتماعی استان لرستان به مناسبت دهه مبارک فجر از کارفرمایان حامی و دوستدار کارگر تجلیل کرد.

تجلیل از کارفرمایان حامی و دوستدار کارگر توسط تأمین اجتماعی

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، حمزه لویی مدیرکل تأمین اجتماعی استان لرستان از شرکت تولید داروهای گیاهی خرمان خرم آباد و شرکت زاگرس فارمد پارس بروجرد بازدید و با اهداء تندیس و لوح سپاس از کارفرمایان واحدهای تولیدی مذکور به عنوان کارفرمای حامی کارگر تجلیل کرد.
حمزه لویی هدف از این رویکرد را ترغیب هرچه بیشتر کارفرمایان برای صیانت از حقوق کارگران و حفظ نیروهای مولد برشمرد و گفت:کارفرمایان شرکت های فوق نیروی انسانی خود را سرمایه های معنوی و عامل توسعه و پیشرفت در چرخه تولید می دانند و می توانند به عنوان الگوی موفق در اقتصاد استان و حرکت به سوی توسعه پایدار عنوان کرد.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان گفت:خوشبختانه یکی از رویکردها و راهبردهای مهم تأمین اجتماعی استان در چند سال اخیر که واحدهای تولیدی و صنعتی با چالش تحریم مواجه بودند تعامل و درک شرایط اقتصادی این کارگاهها بود و به نوعی در خط مقدم اقتصاد مقاومتی حرکت می کرد و این سازمان با برنامه های حمایتی خود سعی در تقویت کارگاهها و جلوگیری از ایجاد بحران های کارگری و یا تعطیلی این واحدها داشت که خوشبختانه در این مسیر نیز موفق بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.