۸ تیر

رهبر جنبش انصارالله یمن در مراسم گرامیداشت روز شهید طی سخنانی اظهار داشت: گرامیداشت شهید در حقیقت زنده نگه داشتن روح بزرگ و تاکید بر تداوم راه آزادی، کرامت و عزت است.

داعش و آل سعود آلت دست آمریکا هستند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن طی سخنانی به مناسبت گرامیداشت روز شهید اظهار داشت: یادواره شهید در حقیقت مراسم زنده نگه داشتن روح بزرگ و تاکید بر تداوم راه آزادی، کرامت و عزت است.ما در حالی امسال روز شهید را گرامی می داریم که در دوره دشوار به سر می بریم و کشور صدها شهید تقدیم کرده است.

الحوثی تاکید کرد: رژیم سعودی در راستای کشتار ملت یمن حرکت می کند و با جنایاتی که مرتکب می شود جان ملت یمن را بی ارزش می داند. گرامیداشت روز شهید همچنین در شرایطی انجام می شود که یورش جنایتکارانه علیه ملت یمن ادامه دارد و ملت یمن در میادین جهاد و دفاع از دین و کشور شهیدانی تقدیم می کند.

رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: در این روزها یورش ددمنشانه دشمن هزاران نفر را در منازل، شهرها و روستاهایشان به شهادت می رساند. امکانات قوای شرور و همپیمانان آنها از جمله رژیم سعودی هرگز و هیچ روزی در راستای برقراری رفاه و ثبات نبوده است. جنایتکاران و ظالمان امکانات زیادی برای نابودی بشریت دارند اما در برابر جنایات ظالمان باید ایستادگی کرد زیرا زبان پند و اندرز فایده ای ندارد و سبب افزایش جنایات آنها می شود.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: مردم ما با تجاوز قدرت های شرور مواجه شده اند و از میان اعراب نیز برخی هستند که موجب پیچیده تر شدن آن می شوند. وی در همین راستا افزود: در چنین شرایطی باید فرهنگ شهادت تثبیت شود؛ زیرا این فرهنگ، فرهنگ بقا و ماندگاری است.

عبدالملک الحوثی عنوان کرد: جنایت وحشیانه متجاوزان سعودی نشانگر میزان انحطاط اخلاقی قدرت های ظالم است که برای زندگی انسان ها ارزشی قائل نیستند.

رهبر جنبش انصارالله اظهار داشت: این زبان مبارزه و جنگ است که می تواند انسان را از انجام جنایاتی مانند قتل و کشتار دیگران حفظ کند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: منطقه خاورمیانه در حال سوختن است و عامل ایجاد این فتنه ها نیز آمریکا است.

عبدالملک الحوثی در همین راستا در خصوص نقش داعش و آل سعود در این فتنه ها نیز تصریح کرد: این دو فقط آلت دست آمریکا هستند.

عبدالملک الحوثی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ما با تجاوز از سوی آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان مواجه هستیم که در ازای آن همه یمنی ها برای فداکاری بسیار آماده هستند و نتیجه مقاومت پیروزی است.

وی در همین راستا افزود: تا زمانی که تجاوز ادامه دارد، گزینه ما ثبات، مقاومت، مبارزه و تلاش جدی و پرهیز از کم کاری و کوتاهی در همه جبهه ها است.

رهبر انصارالله گفت: به عربستان و نیروهای آمریکا توصیه می کنیم که عقب نشینی کنند. زیرا در غیر این صورت در پایان جنگ بازنده خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.