پیشنهاد سردبیر

با نزدیک شدن به روز هفتم اسفندماه شور و شعور انتخابات درهرمزگان با نصب بروشورها و بنرها از نامزدهای انتخاباتی افزایش یافته و کوچه و خیابان ، محله ها و منازل و در و دیوار سطح شهر رنگین از کاغذهای انتخاباتی نامزدها در قطعه های ریز و درشت شده است.

شور انتخابات، بروشورها و بنرها در بندرعباس

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، با گذشت شش روز از زمان تبلیغات قانونی نامزدهای مجلس شوراهای اسلامی و 12 روز از زمان تبلیغات مجلس خبرگان رهبری ، خیابان های این شهر با نصب انواع پوستر ها ، بنرها و بروشورها به رنگین کمانی از نامزدهای تبلیغاتی تبدیل شده و حال و هوایی دیگر به شهر بخشیده است.
شور و هیجان انتخابات در بیشتر شهرها وروستاها به چشم می خورد و چهره نامزدها را با روفرشی از انواع بنرها و تراکت به مردم معرفی می کند و گروه زیادی از عوامل تبلیغاتی در سر خیابان ها و چهار راه ها انواع کارت های ویزیت و بروشور های تبلیغاتی را در بین شهروندان توزیع می کنند.
طرفداران نامزدهای انتخاباتی در بندرعباس مرکز استان هرمزگان از هر فرصت و تجمع مردمی استفاده کرده و اقدام به تبلیغ نامزدهای مورد نظر خود می کنند و حتی به صورت چهره به چهره نیز نماینده خود را به افراد واجد شرایط معرفی می کنند.
در مناطق پرتردد شهر تابلوهای بزرگی از تبلیغات نامزدهای مجلس شوراهای اسلامی به چشم می خورد و هم اکنون دیوارها ، خیابان ، تیربرق ها ، درختان ، پله های عابر پیاده ، خودروهای سواری و دیگر اماکن سطح شهر را عکس ها و تصاویر نامزدهای انتخاباتی فرا گرفته است.
حامیان نامزدها با استقرار در مقابل ستادهای اصلی و فرعی خود اقدام به توزیع عکس ، بروشور و کارت های ویزیت در بین عابران و خودروهای عبوری کرده و از آنها می خواهند که به کاندیدای آنها در روز هفتم اسفندماه رای آری بدهند.
شماری از کاندیداها نیز با ائتلاف هایی که تشکیل داده اند قصد دارند با جلب نظر مردم آرای بیشتری را به سوی خود جذب کنند .
شماری از نامزدها نیز به برگزاری مراسم و جشن های باشکوه با حضور شخصیت های هنری از استان و کشور کرده اند و هر شب در هر مکانی این جشن ها با حضور طرفداران نامزدها در حال برگزاری است.
استان هرمزگان دارای پنج کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که سه نفر از حوزه مرکزی ( بندرعباس، قشم ، حاجی آباد، ابوموسی و بندرخمیر) یک نفر از حوزه شرق استان (میناب ، رودان ، جاسک ، سیریک و بشاگرد ) و یک نفر نیز از حوزه غرب (بندرلنگه، بستک و پارسیان) هستند
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند 94 برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.