پیشنهاد سردبیر

۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰
کد خبر: 353915

ساری – خبرنگار قدس آنلاین : معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت : تعداد ۲۴۲۵ صندوق ثابت و ۶۲۰ صندوق سیار برای انتخابات در نظر گرفته شده‌است که از این میان ۱۱۸۰ حوزه روستایی می باشد.

۶ هزار صندوق در انتظار مردم مازندران

علیرضا یونسی افزود : در استان مازندران تعداد 3045 حوزه انتخابیه وجود دارد که در هر شعبه دو صندوق رای وجود دارد و در مجموع 6090 صندوق در مجموعه استان مازندران بکارگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه در استان مازندران تمامی تمهیدات و شرایط لازم برای برگزاری با شکوه ‌ترین انتخابات آماده است ، اضافه نمود : تمامی تعرفه‌های انتخاباتی تحویل شعبات اخذ رای شده‌ است.

یونسی ادامه داد : در مازندران تعداد 305 نفر داوطلب ثبت‌نام شده برای مجلس شورای اسلامی داشتیم که پس از گذشت مراحل براساس قانون، تعداد سه نفر امروز از ادامه رقابت انصراف دادند و هم اکنون 151 نفر برای رقابت 12 کرسی نمایندگی مجلس باقی ماندند.

رئیس ستاد انتخابان مازندران گفت : از 29 نفر ثبت‌نام شده برای مجلس خبرگان ، تعداد 8 نفر تایید صلاحیت شدند که با انصراف یک نامزد 7 نفر در این رقابت‌ها باقی ماندند.

یونسی یادآور شد : در استان مازندران 2 میلیون و 235 هزار نفر واجد شرایط برای رای دادن هستند که براساس آمار ارائه شده ثبت احوال به وزارت کشور، تعداد 112 هزار و 43 نفر رای اولی‌ می باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه حدود 50 هزار نیروی اجرایی وارد عرصه اجرایی انتخابات شدند ، گفت : با هماهنگی مخابرات مازندران ، تمامی حوزه های انتخابی زیرپوشش مخابراتی قرار دارند و هیچ نقطه کور مخابراتی در استان وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.