قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: در نوروز ۹۵ بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از اماکن مذهبی ایلام بازدید کردند.

بازدید بیش از ۲ میلیون نفر از اماکن مذهبی ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین حسن شهیدی با بیان اینکه بازدید از بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان در نوروز 95 رشد 30 درصدی داشته است، اظهارداشت: از ابتدای تعطیلات نوروز ۹۵ تا پایان روز ۱۳ فروردین بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار زائر از زیارتگاه ها، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی این استان بازدید کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در نوروز امسال بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مسافران نوروزی در جوار ۳۱ بقعه متبرکه و امامزاده این استان اسکان یافتند که بیشترین مسافران نوروزی در سطح بقاع متبرکه این استان در امامزاده علی صالح (ع) بوده است، افزود: مراسم ویژه تحویل سال نو در ۱۵ مکان مذهبی استان شامل زیارتگاه ها و مسجد مقدس صاحب الزمان(عج) بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان، یادآور شد: اماکن زیارتی امامزادگان علی صالح(ع)، سید سیف الدین(ع)، سید عبدالله(ع)، سید ناصرالدین(ع)، پیر محمد عابد(ع)، ابراهبم قتال(ع)، سید صلاح الدین(ع) و سید عباس(ع) از اماکن مذهبی بوده که طرح آرامش بهاری در آنها به اجرا درآمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.