پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: در نوروز ۹۵ و همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری دو مورد وقف جدید در استان ایلام ثبت گردید.

ثبت ۲ وقف جدید در ایلام همزمان با نوروز ۹۵

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حجه الاسلام حسن شهیدی با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری در جوار بقاع متبرکه استان ایلام همزمان با تحویل سال نو در بقاع متبرکه استان اجرا گردید، اظهارداشت: همزمان با اجرای این طرح دو مورد وقف جدید در استان به ثبت رسید.

وی با اشاره به اینکه در این مدت یک قطعه زمین به مساحت 2000 متر مربع در بخش کلات مورموری شهرستان آبدانان جهت ساخت حسینیه توسط آقای محمد طلا پیلتن ثبت شد، اظهارداشت: وقف دیگر مربوط به یک قطعه زمین به مساحت 441 متر مربع جهت ساخت حسینه ای بنام حضرت زهرا (س) در کنار مسجد جامع شهر لومار شهرستان سیروان توسط آقای حشمت حیدری وقف شده است .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام وضعیت استان را از لحاظ موقوفات انتفاعی مطلوب عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: با این حال استان از نظر موقوفات منفعتی که از محل درآمد موقوفه برای یک امر خیر هزینه شود در وضعیت مطلوبی نمی باشد و نیازمند فرهنگ سازی جهت سوق موقوفات از انتفاعی به منفعتی هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.