قدس آنلاین - ایلام: سرپرست تیم اجرایی جایکا گفت: در اجرای پروژه جایکا در جنگل های ایلام، هدف ما جلب مشارکت مردم محلی است.

جلب مشارکت مردم، هدف اجرای پروژه جایکا در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، هیسا میچی در نشست هم اندیشی و انتقال تجارب پیرامون دستورالعمل پروژه مدیریت مشارکتی جنگل و مرتع در استان ایلام کارگروه جایکا با حضور کارشناسان منابع طبیعی استان ایلام با بیان اینکه یکی از هدف های این پروژه، توسعه ظرفیت اداره منابع طبیعی در زمینه مدیریت مشارکتی جنگل و مرتع می باشد، اظهارداشت:  در این پروژه جلب مشارکت مردم محلی بسیار مهم بوده و ما سعی داریم مناطقی را انتخاب کنیم که مردم مشارکت خوبی داشته باشند.

رضا احمدی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام نیز در این جلسه با بیان اهمیت حضور کارشناسان جایکا در ایلام و مشارکت آنها در توسعه جنگل های استان گفت: باتوجه به فعالیت های صورت گرفته در زمینه حفاظت و احیاء منابع طبیعی با مشارکت مردم رایزنی هایی با سازمان جنگل ها در راستای حضور کارشناسان این سازمان بین المللی به منظور رفع پاره ای از مشکلات جنگل های استان ایلام صورت گرفت و به همین منظور کارشناسان این سازمان در استان حضور یافتند و بازدیدهایی را از جنگل های استان داشتند.

گفتنی است این جلسه با حضور کلیه کارشناسان حوزه فنی این اداره کل، برگزاری نشست با حضور معاون اقتصادی استاندار و بازدید از مناطق جنگلی با حضور مردم شهرستان های تابعه از دیگر برنامه های این نشست بود.

لازم به ذکر است آژانس همکاری های بین المللی ژاپن (جایکا)، به منظور توسعه جنگل های ایلام هم اکنون در استان بسر می برند و با مسئولان و کارشناسان مربوطه در این خصوص رایزنی های لازم را بعمل می آورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.