۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
کد خبر: 377734

قدس آنلاین - يزد: سرپرست پليس آگاهي استان يزد گفت : سارق حرفه اي که با تخريب قفل درب منازل دست به ۴۲ فقره سرقت از خانه هاي شهروندان در شهر يزد زده بود شناسايي و دستگير شد.

زندان پايان ۴۲ فقره سرقت بود

 به گزارش قدس آنلاین از يزد ، سرهنگ "علي فاتحي" اظهارداشت : چندي پيش بود که وقوع سرقت هاي متعدد منزل در شهر يزد توسط مالباختگان به پليس آگاهي اعلام شد و ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي بررسي موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وي افزود: تحقيقات ماموران ادامه داشت تا اينکه ردپايي از اين سارق حرفه اي و سابقه دار در يکي از دوربين هاي مداربسته شهر به دست آمد که پس از اخذ استعلام از سوابق متهم، مشخص شد که وي داراي 18 فقره سابقه کيفري است.

فاتحي تصریح کرد : کارآگاهان پليس، مخفيگاه متهم را در شهرستان اردکان شناسايي و پس از اخذ مجوزقضائي وي را در مخفيگاهش دستگير و به پليس آگاهي استان منتقل کردند.

سرهنگ فاتحي افزود: متهم در بازجويي هاي اداره پليس لب به اعتراف گشود و به 42 فقره سرقت از منازل شهروندان در شهر يزد به روش تخريب قفل درب، اقرار کرد و با دستور قاضي پرونده روانه زندان شد.

سرپرست پليس آگاهي استان يزد در پايان ضمن تاکيد بر جدي گرفتن توصيه هاي پليس در رابطه با پيشگيري از سرقت خاطرنشان ساخت : شهروندان به اين نکته توجه داشته باشند که ايجاد حفاظ براي پنجره ها و درب هاي ورودي منزل و همچنين استفاده از قفل هاي مجهز، سارقان را در رسيدن به اهداف شومشان ناکام خواهد گذاشت

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.