پیشنهاد سردبیر

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
کد خبر: 378829

جو باید معاون رییس جمهور آمریکا گفت یقین دارد که هیلاری کلینتون رییس جمهور آمریکا خواهد بودو افزود که اگر او در این انتخابات شرکت می کرد قطعا بهترین رییس جمهور کشورش می شد اما انصراف او از شرکت به نفع خانواده اش تمام شد.

بایدن:کلینتون رییس جمهور بعدی خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، جو بایدن معاون رییس جمهور آمریکا روز چهارشنه در گفتگو با شبکه خبری ا بی سی گفت که از ابتدا تصمیم به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا داشت اما با مرگ پسرش از این تصمیم منصرف شد، اما در صورتی که در این رقابت ها شرکت می کرد می توانست بهترین رییس جمهوری که آمریکا به خود دیده باشد.
معاون اوباما دراین گفتگو که با برنامه 'صبح بخیر آمریکا' انجام شد گفت به نظر او هیچکس نباید در چنین رقابت هایی شرکت کند مگر آن که آماده وقف تمام وجود خود برای این مقام باشد.
وی با بیان این که پسرش همه چیز زندگی او بوده گفت که طبعا با رفتن او قادر به قبول این مسئولیت نبود و ترجیح داده است که هم و انرژی خود را صرف مبارزه با بیماری سرطان که موجب مرگ پسرش شد، بکند.
جو بایدن که هنوز حمایت خود از هیچیک از نامزد های حزب دموکرات دراین انتخابات را رسما اعلام نکرده در نهایت گفت یقین دارد هیلاری کلینتون نامزد نهایی حزب دموکرات خواهد بود و این را هم یقین دارد که او رییس جمهور آینده آمریکا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.