وزارت هواپیمایی کشوری مصر روز شنبه اعلام کرد که نمی تواند خبر مخابره شده از سوی دفتر تحقیق و تحلیل هواپیمایی کشوری فرانسه مبنی بر وجود دود در کابین هواپیمای ساقط شده مصری به شماره پرواز ام اس ۸۰۴ را تائید کند.

مصر خبر مربوط به وجود دود در کابین هواپیمای ساقط شده را رد کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک از قاهره، دفتر تحقیق و تحلیل هواپیمایی کشوری فرانسه ساعاتی پیش خبر داد که هواپیمای مصری قبل از ناپدید شدن از صحنه رادارها، پیام وجود دود درکابین خلبان را مخابره کرده است.
وزارت هواپیمایی کشوری مصر خبر دفتر فرانسوی را رد کرد و ارتش مصر نیز اولین تصاویر از عملیات تجسس از لاشه هواپیمای مفقود شده و تجهیزات داخل آن را منتشر کرد.
دراین تصاویر، جلیقه های نجات زردرنگ مخصوص مسافران، بخشی از صندلی ها و پوشش های آبی رنگ آنها در حالی که آرم شرکت هواپیمایی «ایجیپت ایر» روی آن حک شده بود، به نمایش در آمد. 
هواپیمای ایرباس مصر به شماره پرواز ام اس 804 با 66 مسافر، خدمه و پرسنل امنیتی روز پنجشنبه در مسیر پاریس به قاهره، بر فراز دریای مدیترانه از صفحه رادارها محو شد و سقوط کرد.
مسئولان شرکت هواپیمایی ایجیپت ایر اعلام کردند که نیروهای مسلح مصر لاشه هواپیما را در نزدیکی شهر اسکندریه پیدا کردند. 
از سویی، دولت فرانسه به دنبال قوت گرفتن سناریوی اقدام تروریستی درجریان ماجرای سقوط این هواپیمای مسافربری، اعلام کرد که همه سناریوها در این زمینه بررسی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.