قدس آنلاین/ ساری / حسین احمدی : مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از آغاز اجرای طرح کاهش غریق در نقاط حادثه‌خیز ساحلی در ۳۲۰ نقطه خبر داد.

اجرای طرح کاهش غریق در ۳۲۰ نقطه ساحلی مازندران

مجتبی اکبری در جلسه توجیهی کمیته پیشگیری از مغروقین، گفت: طرح کاهش غریق امسال با محوریت و مدیریت جمعیت هلال احمر استان در قالب پنج منطقه و 320 نقطه حادثه‌خیز در سواحل مازندران اجرا می‌شود.

وی اضافه نمود: برخلاف برخی برداشت‌ها، مدیریت طرح‌های ساحلی به هلال احمر واگذار نشد و این جمعیت در این ‌رابطه برنامه ‌ای ندارد بلکه تنها مدیریت کمیته پیشگیری از مغروقین و همچنین مدیریت و ‌بکارگیری ناجیان غریق در 320 نقطه حادثه‌خیز مشخص شده به جمعیت هلال احمر استان واگذار شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با تأکید بر ضرورت مسؤولیت ‌پذیری و تعامل بین ‌بخشی تمام دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته پیشگیری از غریق، افزود: مساله غرق شدن افراد در سواحل استان به‌ ویژه در ایام تابستان یکی از چالش‌های اساسی استان در فرآیند مدیریت ساحل است که برای غلبه بر این چالش، همه دستگاه‌های ذیربط باید کمک کنند.

اکبری ادامه داد: برنامه عملیاتی، هدف‌ گذاری شده کاهش غریق و حتی رسیدن به نقطه صفر است زیرا معتقدیم حتی یک نفر غریق هم دارای آثار زیانبار اجتماعی و اقتصادی فراوانی برای جامعه و استان است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.