نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با انتقاد از رفتار و برخورد ناشایست حکام عربستانی در سخت گیری برای ورود زائران ایرانی و ادای حج امسال گفت که آل سعود و حکام عربستان شایسته خادمی حرمین شریفین نیست.

آل سعود شایسته خادمی حرمین شریفین نیست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان اظهار کرد: هیأت ایرانی برای دومین بار و با هدف فراهم کردن زمینه انجام مناسک حج ایرانیان به جده رفتند اما متأسفانه همچنان حکام جاهل آل سعود در برابر خواسته بحق ملت ایران ایستادگی و لجاجت کردند.
نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: آل سعود همچنان در حال کارشکنی برای اعزام زائران ایرانی است و حج امسال، تنها در صورت پذیرش شرایط ایرانی‌ها توسط مقامات آل سعود، باید برگزار شود. 
وی با بیان اینکه مسئولان عربستانی تاکنون شرایط ایرانی‌ها از جمله امنیت و احترام به زوار ایرانی را نپذیرفته‌اند، افزود: اگر قرار باشد به حجاج ایرانی در عربستان سعودی بی‌حرمتی شود، حج امسال‌ نباید برگزار شود. 
نماینده ولی فقیه در استان گلستان در ادامه به آغاز به کار دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس، فقط نماینده یک شهر نیستند، بلکه تمامی ملت ایران را نمایندگی می‌کنند و باید به مسائل کلی و کلان کشور که سبب توسعه می‌شوند، توجه کنند.
آیت الله نورمفیدی بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره همه مسائل کشور قانونگذاری می‌کنند و دولت هم بر روی ریلی که مجلس ایجاد کرده، حرکت خواهد کرد . 
وی با تاکید بر اینکه آسفالت کردن کوچه و خیابان، وظیفه نمایندگان مجلس نیست، اظهار کرد: آن‌ها به جای این کارها باید درباره مسائل کلی کشور که نیازمند توجه و سبب توسعه هستند باید تمرکز کنند و به دولت در این مسیر، یاری رسانند. 
نورمفیدی با بیان اینکه حل مشکلات، نیازمند اولویت‌بندی آن‌هاست تاکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید مشکلات اساسی و ریشه‌ای جامعه را اولویت‌بندی کنند که مهم‌ترین این مشکلات در حوزه اقتصادی است.
امام جمعه گرگان با اشاره به آغاز به کار پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هم گفت: مجلس خبرگان رهبری حکم یک اتحادیه را دارد با این تفاوت که علمای بلاد در این مجلس با پشتوانه ملت انتخاب شده‌اند که می‌توانند به استقلال کشور و صحت و سلامت نظام، کمک کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.