قدس آنلاین- لرستان: با تقويت همكاري اصناف با پليس و تعامل هدفمند قطعاً مي توانيم شاهد تحكيم پايه هاي امنيت پايدار در جامعه باشيم

امنيت پايدار در سايه تقويت تعامل هدفمند پليس و اصناف

به گزارش قدس از خرم آباد ،سرهنگ "رضا شيراوژن" در جلسه تعامل اصناف و پليس که در اداره ميراث فرهنگي و گردشگري استان با حضور جمعي از اصناف و مسئولان مربوطه برگزار شد ، گفت : اين ارتباط مي تواند نقش ارزنده اي در پيشگيري آسيب هاي اجتماعي داشته باشد

وي بر اصل تقدم پيشگيري بر درمان تاکيد و اظهار داشت: بکارگيري تجهيزات و امکانات مناست حفاظتي تا حد بسيار مطلوبي خطر وقوع سرقت را در واحد صنفي را کاهش مي دهد.

شيراوژن تصريح کرد : به‌منظور پيشگيري از وقوع سرقت و يا هرگونه حوادث احتمالي استفاده از تجهيزات بازدارنده همانند دوربين‌هاي مداربسته، قفل‌هاي ضد سرقت و درب‌هاي ضد سرقت مي‌تواند تاثير بسيار زيادي در جلوگيري از وقوع جرم داشته باشد.

معاون اجتماعي استان خاطر نشان کرد: استفاده از تجهيزات بازدارنده به‌ويژه دوربين هاي مدار بسته مي‌تواند در صورت وقوع جرم، در شناسايي و کشف آن کمک به‌سزايي به پليس نماييد.

وي اظهار داشت :: اصناف تکيه گاه محکمي براي امنيت اجتماعي هستند و متصديان اصناف به عنوان معتمدين مردم محسوب مي شوند و براساس همين جايگاه است که در توليد امنيت و پيشگيري از جرائم مي توانند نقش موثري داشته باشند.

شيراوژن با ارائه هشدارهاي انتظامي و رعايت اصول ايمني ، از اصناف خواست : ضمن فعال نگه داشتن تجهيزات هشداردهنده در صورت مشاهده موارد مشكوك، ضمن حفظ خونسردي مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام نمايند.

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.