پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین : در حالی که باشگاه فرش آرا برای حضور در فصل جدید لیگ برتر مردد بود، در ادعایی عجیب، مدیرعامل باشگاه علم و ادب خود را همچنان مالک امتیاز تیم فرش آرا دانست.

 صبوریان : علم و ادب سهمی از فرش آرا ندارد

سال 1390 پس از انتقال امتياز تيم فوتسال علم و ادب به هيأت فوتبال خراسان رضوي، امتياز اين تيم به صورت موقت براي دو سال به باشگاه فرش‌آرا منتقل شد و اعلام شد، در صورت تأييد صلاحيت توسط هيأت فوتبال و اداره كل تربيت بدني استان خراسان رضوي، پس از دو سال باشگاه فرش آرا به صورت قطعي مالك امتياز باشگاه علم وادب در ليگ برتر فوتسال شود.
بر همین اساس و با ادامه فعالیت این تیم، فرش آرا فصل گذشته پنجمین سال حضور خود در لیگ برتر فوتسال را پشت سر گذاشت و در حالی که برای حضور در فصل جدید مسابقات هنوز تصمیم قطعی از سوی مدیران باشگاه گرفته نشده است، مسؤولان باشگاه علم و ادب طی نامه‌ای رسمی از مدیرکل ورزش و جوانان استان خواستند تا با توجه به قرار گرفتن امتیاز آن‌ها نزد فرش‌آرا، اجازه هر گونه نقل و انتقالی از این تیم را سلب کند.
در این نامه که به امضای مهدی یارحسینی، مدیرعامل علم و ادب خراسان رسیده، تأکید شده که مالک قانونی این امتیاز به صورت ثبتی و رسمی علم و ادب است که باید امتیازی که به صورت امانی از سوی اداره کل وقت به فرش‌آرا منتقل شده، در نهایت بدون کم و کاست به این باشگاه پرتماشاگر مشهدی بازگردد.
در واکنش به این موضوع کوروش صبوريان، مديرکل ورزش و جوانان  خراسان رضوي اظهار کرد: چندي پيش نامه‌اي از يار حسيني به عنوان مديرعامل علم و ادب به دست ما رسيد که همان زمان هم پاسخ داديم که اين باشگاه هيچ حقي درباره امتياز تيم فوتسال فرش آرا مشهد ندارد.
وی ادامه داد: اين امتياز در زمان خودش به صورت کامل به اداره کل ورزش وجوانان واگذار شد که با طي مراحل قانوني، اين امتياز به فرش آرا واگذار شد.
صبوریان تصریح کرد: 51 درصد امتياز باشگاه علم و ادب متعلق به شرکت سايپا و 49 درصد متعلق به علم و ادب بود که هر دو نامه واگذاري کامل و بي قيد و شرط را تحويل مدير کل وقت دادند و در حال حاضر هيچ گونه حقي درباره اين باشگاه ندارد.
همچنين مرتضايي، مديرعامل باشگاه فرش آرا مشهد در خصوص این ادعا گفت: در همان زمان در ازاي اين امتياز، بيش از 400 ميليون تومان بدهي اين باشگاه را پرداخت کرديم و اين امتياز به رايگان اهدا نشده، ضمن اينکه تمام اسناد ومدارک قانوني اين انتقال موجود است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.