پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین: سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری ٥ نمایشگاه قرآن کریم در ٥ شهرستان استان در نیمه اول ماه مبارک رمضان خبرداد.

برگزاری ٥ نمایشگاه قرآن کریم در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، حجت الاسلام احمد محمدی افزود: شهرستان های بجنورد، شیروان، مانه و سملقان گرمه و جاجرم میزبان برپایی نمایشگاه های قرآن کریم خواهند بود.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه ها با حضور ناشران کشوری، استانی و موسسات قرآنی از اول ماه مبارک رمضان آغاز و تا پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان در شهرستان ها ادامه خواهد داشت.

وی هدف از برگزاری نمایشگاه قرآن را تبلیغ و ترویج فعالیت های قرآنی و دسترسی آسان مردم شهرستان ها به حوزه نشر مکتوب و نرم افزار در حوزه قرآن و عترت دانست و افزود: این نمایشگاه ها شامل بخش های فروش مکتوب و نرم افزار، بازارچه آثار هنری، بخش کودک و نوجوان با اجرای جنگ های ویژه کودک ونوجوان، بخش هنرهای تجسمی – نمایش و صنایع دستی هنرمندان شهرستان ها، بخش علمی و ادبی، بخش آموزش و مشاوره در حوزه قرآنی  و بخش محافل انس با قرآن است.

محمدی همچنین از برنامه ریزی در راستای برگزاری هفته قرآن و عترت در نیمه دوم سال جاری شامل ٧ جشنواره قرآنی و ٥ برنامه جنبی در خراسان شمالی خبرداد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.