قدس آنلاین: مدیر کل فرهنگ وارشاد خراسان شمالی از افتتاح کتابخانه مرکزی بجنورد طی سال جاری خبرداد وگفت:در صورت تامین اعتبار امیدوارم این پروژه در سال جاری به بهره برداری برسد.

کتابخانه مرکزی بجنورد نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار

حسین ثابت قدم در گفتگو با قدس آنلاین از بجنورد، اظهار داشت: ساخت این پروژه در سال 85 با زیر بنای 3هزارو777متر مربع از سوی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی آغاز شده است که اکنون این پروژه بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه این پروژه با اعتبار اولیه 24میلیارد و315میلیون ریال اجرایی شد افزود: اکنون به دلیل کمبود اعتبارات تا کنون به بهره برداری نرسیده است.

وی یادآور می شود: تاکنون برای ساخت کتابخانه مرکزی بجنورد4 میلیارد تومان هزینه شده و برای اتمام این پروژه یک میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

وی خاطر نشان کرد: از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری 40میلیارد ریال به منظور تکمیل این پروژه اختصاص یافته است که پس از اتمام عملیات ساخت کتابخانه مرکزی، تجهیزات این مجموعه از سوی وزارت فرهنگ وارشاد انجام خواهد شد.

وی سالن مطالعه،مخزن،بخش صحافی کتاب،سالن مطالعه روزنامه ونشریات و قسمت اداری را  از جمله فضاهای اختصاصی این کتابخانه عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.