۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
کد خبر: 396101

قدس آنلاین - يزد: فرمانده انتظامي شهرستان ميبد از عمليات گسترده ماموران پليس اين شهرستان و انهدام و دستگيري اعضاي يک باند ۱۰ نفره توزيع کننده موادمخدر با يک کيلو و ۱۰۰ گرم هروئين خبر داد.

انهدام باند توزيع هروئين در ميبد

به گزارش قدس آنلاین از يزد ، سرهنگ "سيدمحمدطاهرموسوي" گفت: با توجه به دريافت خبري در خصوص فعاليت يک باند حرفه اي توزيع کننده موادمخدر در سطح شهرستان ميبد بررسي موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با موادمخدر اين شهرستان قرار گرفت.

وي اظهارداشت : ماموران پليس پس از پيگيري موضوع و انجام تحقيقات محلي، دو نفر از سرشاخه هاي اصلي اين باند را شناسايي و پس از هماهنگي با مقامات قضائي، آنها را دستگير کردند.

موسوي افزود: گردانندگان اين باند در بازجويي هاي انجام شده به فعاليت گسترده در خصوص توزيع موادمخدر با همکاري تعدادي ديگر از تبهکاران و فعاليت در يک خانه تيمي نيز اعتراف کردند.

سرهنگ موسوي ضمن اشاره به اخذ مجوز قضائي گفت: ماموران انتظامي ضمن ورود به محل فعاليت اعضاي اين باند و دستگيري 8 نفر از سوداگران مرگ مقدار يک کيلو و 100 گرم هروئين را نيز کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ميبد در خاتمه افزود: با انهدام اين باند تعداد 8 قاچاقچي مرد و دو زن دستگير و به دادسرا معرفي شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.