نیشابور - خبرنگار قدس: مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی نیشابور از نجات جان مادر۳۵ ساله با کمک بالگرد اورژانس هوایی و با همکاری اورژانس ۱۱۵ و بیمارستان حکیم خبر داد.

نجات مادر نیشابوری با امداد هوایی

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی نیشابور اظهار داشت: در پی تماس از بیمارستان حکیم با ستاد بحران دانشکده علوم پزشکی نیشابور و درخواست آمبولانس هوایی برای انتقال مادر 35 ساله، پس از هماهنگی‌های لازم با اورژانس هوایی، بیمار به مشهد مقدس اعزام شد .

دکتر محمد شورورزی افزود: این بیمار دچار سوختگی شدید شده بود که نیاز مبرم به انتقال سریع به مرکز مجهز سوختگی داشت و به دلیل طولانی شدن مدت اعزام زمینی، با انجام مأموریت هوایی نسبت به این امر اقدام گردید.

پزشک مسؤول شیفت اورژانس بیمارستان حکیم نیز گفت: خانم 35 ساله ای به دلیلی سوختگی 100 درصدی درجه 3 توسط همراهی به اورژانس بیمارستان حکیم آورده شد که بی‌درنگ به درمانگاه سوختگی منتقل و اقدامات لازم درمانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط کارکنان اورژانس انجام شد.

دکتر جواد زینلی تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم توسط مدیریت خدمات پرستاری بیمارستان جهت اعزام بیمار با بالگرد با مدیریت بحران شهرستان انجام گرفت و نهایتا بیمار برای ادامه درمان به بیمارستان قائم (عج) مشهد اعزام شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.