قدس آنلاین- یزد : سرپرست پليس آگاهي استان يزد گفت : ماموران پليس آگاهي استان در بازرسي از يک مغازه در شهر يزد، ۵۶ دستگاه آلات و ادوات موسيقي خارجي قاچاق فاقد اسناد گمرکي را کشف کردند.

کشف ميلياردي آلات و ادوات موسيقي قاچاق در يزد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ،  سرهنگ "علي فاتحي" در این خصوص اظهارداشت : با توجه به دريافت خبري مبني بر اينکه فردي در يک مغازه در شهر يزد اقدام به فروش آلات و ادوات موسيقي به صورت قاچاق کرده است بررسي موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پليس پس از انجام تحقيقات لازم و انجام هماهنگي قضائي به بازرسي از مغازه موردنظر پرداخته که در نتيجه تعداد 56 دستگاه آلات و ادوات موسيقي همگي خارجي و فاقد اسناد گمرکي کشف و يک متهم را نيز دستگير کردند.

فاتحي، ارزش اين دستگاه هاي موسيقي قاچاق را يک ميليارد و 500 ميليون ريال بيان کرد و گفت: دستگا هاي موسيقي کشف شده شامل؛ پيانو، ويولون، ترمپد، ساکسيفون، گيتار و... مي باشد که تحويل گمرک استان شد.

سرهنگ فاتحي خاطرنشان ساخت : متهم اين دستگاه هاي موسيقي را بدون داشتن مجوز و اسناد گمرکي از جنوب کشور به يزد وارد کرده بود و قصد توزيع در بازار را داشت که توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان دستگير و به مقامات قانوني معرفي شد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.