پیشنهاد سردبیر

معاون اول رئیس‌جمهور آمریکا ضمن تایید تبعیض‌های موجود علیه سیاه پوستان این کشور، خواستار اتحاد برای مقابله با نابرابری‌ها شد.

جو بایدن خواستار اتحاد جامعه آمریکا شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، معاون اول رئیس‌جمهور آمریکا درباره کشته شدن 5 تن از ماموران پلیس این کشور اظهار نظر کرد؛ افرادی که به دنبال اعتراضات ناشی از کشته شدن دو سیاه پوست توسط نیروهای پلیس کشته شدند.

به نوشته پایگاه هیل، جو بایدن با بیان اینکه کشته شدن ماموران پلیس آمریکا «روح ملت آمریکا را به آتش کشید»، گفت: «آن‌هایی که کشته و زخمی شدند، می‌خواستند امنیت آن‌هایی را که مسالمت‌آمیز علیه ناعدالتی‌های نژادی در نظام کیفری تظاهرات کنند، حفظ کنند».

او تصریح کرد: «آن‌هایی که تظاهرات کردند علیه تصاویر و فیلم‌های شوک آوری که ما در «سنت پال» و «باتون راگ» دیدیم، تجمع کردند؛ تصاویر و فیلم‌هایی که اغلب جاهای دیگر دیده‌ایم چرا که جان تعداد زیاید از سیاهان از دست رفته است».

معاون رئیس‌جمهور آمریکا افزود: «همه ما به عنوان آمریکایی‌، به خاطر مرگ آن‌ها، زخمی و مجروح شده‌ایم. باید همه در کنار هم متحد باشیم و علیه نابرابری‌ها در نظام کیفری‌مان صحبت کنیم و همچنین باید همه ما در کنار پلیس‌هایی که هر روز امنیت اجتماعمان را تامین می‌کنند، قرار گیریم».

پنج‌شنبه شب یک کهنه سرباز جنگ افغانستان احتمالا در واکنش به کشته شدن دو سیاه‌پوست دیگر به دست پلیس، 12 افسر پلیس را در دالاس هدف قرار داد. 5 نفر از این افسرها جان خود را از دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.