فینال رقابتهای تنیس ویمبلدون در حالی برگزار خواهد شد که این دوره از مسابقات کاملا تحت تاثیر هیجانات یورو ۲۰۱۶ قرار گرفته است.

بزرگترین گرند اسلم سال زیر سایه یورو ۲۰۱۶ / تنیس محو شد!

به گزارش قدس آنلاین،‌ رقابتهای تنیس ویمبلدون به فینال خود رسیده است و بر اساس برنامه اندی ماری مرد شماره دو جهان باید برای نگه داشتن جام در خانه با میلوس رائونیچ نفر هفتم رنکینگ جهانی مبارزه کند. در صورتی که ماری برنده شود برای دومین بار خواهد بود که معتبرترین گرنداسلم سال را فتح خواهد کرد با این حال رائونیچ تاکنون هیچ یک از چهارگانه گرند اسلم را قهرمان نشده است.

به طور معمول مسابقات تنیس ویمبلدون از اهمیت ویژه خبری برخوردار است و در اکثر موارد در صدر خبرهای رسانه ای جهان قرار می گیرد. طرفداران ورزش نیز به طرز شگرفی این تورنمنت جذاب و پرحادثه را دنبال می کنند با این حال امسال حتی حذف زودهنگام جوکوویچ یا شکست فدرر برابر رائونیچ در نیمه نهایی و حتی غیبت نادال بخاطر مصدومیت بازتاب آنچنانی نداشت.

برگزاری همزمان این مسابقات با رقابتهای فوتبال یورو ۲۰۱۶ باعث شده تا تمامی توجهات معطوف فرانسه شود و رقابتهای ویمبلدون به نوعی زیر سایه این مسابقات قرار گیرد.

البته برگزار کنندگان یکصد و سی امین دوره این مسابقات از قبل تقویم خود را تنظیم کرده بودند و هیچ جابجایی در زمان برگزاری کلی تورنمنت وجود نخواهد داشت. این مشکلی است که هر چند سال یکبار گریبان ویمبلدون را می گیرد و تا حد زیادی از بار تبلیغاتی آن می کاهد. در غیر اینصورت رقابتهای تنیس ویمبلدون و بخصوص شگفتی های روزانه در جریان مسابقات صدر تمام اخبار را تا پایان تورنمنت به خود اختصاص خواهند داد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.