پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین-شهرکرد، هومن نجاتی: اصحاب رسانه رکن چهارم قانون اساسی و خبرنگاران سربازان صف مقدم مبارزه با استکبار خبری و پیشتاز در عرصه اطلاع رسانی می باشند.

بازدید اعضای شورای مرکزی روابط عمومی های چهارمحال و بختیاری از سرپرستی روزنامه های رسالت، وطن امروز، حمایت، قدس و پایگاه خبری -تحلیلی قدس آنلاین 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، در آستانه 17 مرداد و روز خبرنگار اعضاء شورای مرکزی روابط عمومی ها استان چهارمحال و بختیاری ظهر روز دوشنبه 28 تیر ماه 1395 با حضور در دفتر مرکزی ضمن ارج نهادن به مقام خبرنگاران از زحمات سرپرستان روزنامه های فوق الذکر تجلیل شد.

در ابتداء این نشست، محمد حسین بدیعی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: خبرنگاران چشم و گوش جامعه می باشند،و مورادی که در جامعه وجود دارد و از دید مسئولین پنهان مانده این وظیفه خبرنگار است که به نمایندگی از آحاد جامعه آنها را مطالبه نماید.

سپس سهراب مهدیان مدیر روابط عمومی دادگستری استان بیان داشت: امروز جامعه ما بیشتر از هم عصر و زمانی احتیاج به خبرنگارانی دارد که بتوانند واقعیات را به جامعه منعکس نمایند.هرچند شغل خبرنگاری یکی از مشاغل سخت و زیان آور در دنیا محسوب می شود، اما نمی توان ارزش های این عزیزان را نادیده گرفت.

در ادامه محمود مولوی سرپرست روزنامه رسالت با ابراز خرسندی از حضور شورای روابط عمومی های استان ضمن خیر مقدم به این عزیزان این اقدام را کاری بسیار شایسته و درخور تحسین برشمرد و تصریح کرد بعد از حدود ۲۰ سال کار در مطبوعات این اتفاق برای اولین بار افتاده که امیدواریم مستمر و پایدار باشد.و این بازدیدها باعث میشود که فضای صمیمیت و دوستی و تعاملی منطقی و خردگرایانه در ارتباط دوسویه با روابط عمومی ها و خبرنگاران بوجود آید.امروزه روابط عمومی در هر نهادی رکن اصلی و اساسی می باشد و واسطه ای بین مردم و مسئولین آن سازمان می باشد.

در خاتمه سعید بیاتی اشکفتکی سرپرست روزنامه قدس در استان افزود: عزت نفس خبرنگاران در هر شرایطی باید حفظ شود.

وی بر ساماندهی خبرنگاران استان و اصحاب رسانه تاکید کرد و افزود: خبرنگاران باید در فضای رسانه ای احساس امنیت و عزت نفس را به خوبی لمس نموده و با فراغ بال به انعکاس مطالب و مشکلات مردم و استان بپردازند.

بیاتی تصریح کرد: رسانه ها باید مطالبه گری را از همه ی مسئولان و مدیران داشته باشند تا خدای ناکرده مشکلاتی همانند فیش های نجومی بوجود نیاید.

شایان ذکر است در این دیدار محمد حسین بدیعی مدیر کل روابط عمومی استانداری،سهراب مهدیان دهکردی مدیر روابط عمومی دادگستری استان، احمد مولوی مدیر روابط عمومی شهرداری شهرکرد،عباس نادریان مدیر روابط عمومی بیمه سلامت استان، عالی مدیر روابط عمومی امور مالیاتی استان، وحید رئیسی کارشناس ارشد روابط عمومی استانداری،علیمحمدی مدیر روابط عمومی بنیاد حفظ آثار استان،محسنی مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان، حبیب الله فاضلیان مدیر روابط عمومی بانک رفاه استان و تعدادی از همکاران و مدیران شورای مرکزی روابط عمومی های استان حضور داشتند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.