پیشنهاد سردبیر

قدس ‌آنلاین/ زاهدان/ صادق کیخا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: آثار و نفرات برتر دومین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی درهنرهای گرافیکی استان از میان ۴۰۰ اثر از ۱۹ استان کشور انتخاب شدند.

اعلام نفرات برتر جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیکی

حسین مسگرانی اظهار داشت: آثار ارسالی پس از بررسی هیأت داوران در سه بخش آرم و نشانه، تصویرسازی و پوستر معرفی شدند که در بخش آرم و نشانه نفرات اول تا سوم به ترتیب فاطمه فیضی اسفنگره از آذربایجان شرقی، جواد بدیعی از اصفهان و اسحق اربابی از سیستان و بلوچستان معرفی شدند.

وی تصریح کرد: همچنین نفرات برتر بخش تصویر سازی به ترتیب معصومه صحبتی از تهران، زینب ستاره از فارس، زهرا پاکدل از خوزستان معرفی و با نظر هیأت داوران، اثر امیرعباس آویشی از سیستان و بلوچستان نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

وی افزود: محمد جواد محسنی نیک از خراسان جنوبی، مرتضی رحمتی از تهران و علیرضا معظمی گودرزی از لرستان نیز به ترتیب عناوین اول تا سوم بخش پوستر را کسب کردند و آثار نعیمه قاسمیان از اصفهان، سید مهدی موسوی از اردبیل، عمار ابوالفتحی از تهران، احسان مرادی سنجانی از تهران و اکبر موحد از آذربایجان غربی نیز با نظر هیات داوران به عنوان آثار شایسته تقدیر در این بخش معرفی شدند.

مسگرانی افزود: این اداره کل همچنین در نظر دارد با همکاری شهرداری زاهدان آثار منتخب را در شهر در معرض دید عموم مردم قرار دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.