قدس آنلاین-شهرکرد، هومن نجاتی؛ اجرای طرحهای علمی و اسلامی  نیز از جمله اقدامات مراکز فرهنگی هنری کانون در این راستا محسوب می شود.

طرح رویش در چهار محال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،  کانون با توجه به رسالت خود در امر پروش فکر و خلاقیت کودکان و نوجوانان در گروههای سنی 7 الی 17 سال برنامه ریزی های متفاوتی در این زمینه انجام داده است که « طرح رویش »ازجمله  برنامه هایی است  که در راستای شناسایی و پرورش اعضای مستعد در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی در طول سال 95 انجام می گیرد.

مدیر کل کانون استان با تاکید بر اجرای برنامه های هدفمند و خلاقانه در زمینه ی « طرح رویش » از اجرای 30 طرح فرهنگی، هنری و ادبی در استان خبر داد.

فرزاد رحیمی افزود: اجرای طرحهای علمی و اسلامی  نیز از جمله اقدامات مراکز فرهنگی هنری کانون در این راستا محسوب می شود.

وی طراحی برنامه های مختلف در این طرح را مرحله ی اول در این مورد عنوان کرد و افزود: طرحهای پیش بینی شده در مرحله ی دوم به واحد های کارشناسی ستادی ارسال شده و پس از تایید در مراکز مورد بهره برداری قرار گرفته ارائه ی گزارش از روند کار طرحهای پیشنهادی در چند مرحله اقدامی دیگر در  راستای بررسی و مستند سازی این طرحها است.

رحیمی در این خصوص گفت با اجرای جلسه های بررسی توسط مربیان مراکز و کارشناسان ستادی این طرحها به مرحله ی تکامل رسیده و در پایان طرح نیز جلسه ای جهت بررسی روند کار تا مرحله ی نهایی برگزار خواهد شد.

مدیر کل کانون استان تصریح کرد: جمع آوری طرحهای هدفمند و موثر در پیشبرد اهداف کار با کودکان و نوجوانان، مستند سازی فعالیتهای انجام شده در مراکز، اجرای شیوه های جدید و خلاقانه در کار با اعضا، هم فکری و تبادل نظر در خصوص اجرای برنامه های کاری کانون و .... را از جمله اهداف اجرای « طرح رویش » در کانون عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.