قدس آنلاین- بیرجند:نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به مسائل و مشکلات شهرقهستان نظیرنبود اداره اوقاف حوزه، کمبود روحانیت و مسائل گردشگری، افزود:در راستای این مشکلات باید به عنوان مسئولیت قانونی خودمان در این قضایا کمک کنیم.

مسائل و مشکلات شهر قهستان برطرف شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی در دیدار با اعضای شورای اسلامی، روحانیت، فرمانده بسیج و معتمدان شهرقهستان، اظهار داشت: مردم قهستان داری اخلاق، آداب و رفتار کم نظیر هستند که از گذشته تاکنون هم پای انقلاب بوده اند.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات شهرقهستان نظیرنبود اداره اوقاف حوزه، کمبود روحانیت و مسائل گردشگری، افزود:در راستای این مشکلات باید به عنوان مسئولیت قانونی خودمان در این قضایا کمک کنیم.

نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی بیان کرد: ذکر مسائل به صورت شفاعی خوب است اما در راستای پیگیری و رفع آن راهکارها مشخص به همراه نامه مستقیم به مسئول مربوط نوشته شود و رو نوشته ای در راستای پیگیری خواسته ها ارائه شود تا هر چه زودتر این گونه مشکلات برطرف و مردم از آن بهره مند شوند.

عبادی تصریح کرد:در راستای پیگیری مشکلات مردم نیز نباید درخواستها و مشکلات مردم در بروکراسی سرگرم کننده تبدیل شود و باید تلاش شود حق به حق دار برسد.

وی بااشاره به هنر به ویژه شعر و شاعری، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در جمع هنرمندان خواستار این بوده اند که مسائل روز دنیا و این ظلمی که انجام می شود به زبان هنر به مردم منعکس شود و به تناسب در جمعیتهای تاسوعا و عاشورا به دلیل ازدحام جمعیت سخنرانی ها مشکل است و اگر همان مطلب خام در راستای کمک به مظلوم رسوایی ظالم به صورت شعر و شاعری بیان شود بسیار سازنده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.