پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین:مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی از تصویب طرح هادی تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان خبر داد و گفت: تاکنون این طرح در ۲۷۶ روستا اجرایی شده است.

بهره مندی ۲۷۶ روستای خراسان شمالی از طرح هادی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، علی محمدی، اظهار داشت: 708 روستای بالای 20 خانوار استان دارای طرح هادی مصوب هستند که از این تعداد طرح هادی در 276 روستا اجرا شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون در 69 روستای استان طرح هادی اجرا شده که شامل 460 هزار متر مربع معادل 66 کیلومتر آسفالت شده است.

محمدی تصریح کرد: این مقدار آسفالت با 13 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار و با ظرفیت 10 هزار تن قیر رایگان که در اختیار بنیاد مسکن استان قرار گرفت، انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون در  432 روستای بالای 20 خانوار استان طرح هادی اجرا نشده است گفت: با توجه به اینکه تزریق اعتبارات قطره چکانی و اختصاص اعتبارات سالانه هم متفاوت است، نمی توان زمان مشخصی برای اجرای طرح هادی روستاهای باقی مانده عنوان کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: با توجه به مساحت و جغرافیای روستا و گستردگی کار، میزان اعتبارات برای اجرای طرح هادی در روستاها متفاوت است بر همین اساس امکان برآورد میزان اعتبارات برای اجرای طرح هادی 432 روستای باقی مانده، ممکن نیست.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.