قدس آنلاین - یزد : فرماندار خاتم با اشاره به سختی‌ها و مرارت‌های دوران دفاع مقدس گفت: دستاوردهای دفاع مقدس نباید فراموش شود.

دستاوردهای دفاع مقدس نباید به دست فراموشی سپرده شود

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، محمد زاده رحمانی در حاشیه برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان خاتم اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه ای از اخلاص و معنویت و شجاعت و شهامت و خودباوری است که نباید به سادگی از کنار آن گذشت.

وی با بیان اینکه عمده ترین دستاورد دفاع مقدس ایجاد خودباوری در ملت به ویژه جوانان غیور کشور بود، افزود: این هفته یادآور مقاومت ایثارگران و رشادت های ملت در برابر دشمنان است و باید نسل جوان را از نتایج و دستاوردهایی که از ایثارگری و رشادت رزمندگان داریم بازگو کرد.

فرماندار خاتم با اشاره به اینکه خودباوری و اعتماد به نفس در رزمندگان و جوانان ما در دفاع مقدس موجب پیروزی شد، تصریح کرد: در آن دوران با دست خالی در مقابل دنیا ایستادیم و دشمن را شکست دادیم و با همان روحیات خودباوری به دستاوردهای عظیم امروز رسیدیم.

وی با تاکید بر اینکه دستاوردها و تاریخ جنگ فراموش نشدنی است،خاطرنشان ساخت: باید از فراموش شدن دفاع مقدس برای نسل های بعدی جلوگیری کنیم و انتقال مبانی دفاع مقدس و دستاوردهای عظیم آن دوران را بی کم و کاست و به دور از تحریف به نسل جوان منتقل کنیم.

فرماندار خاتم خواستار همکاری و همراهی رسانه ها در این زمینه شد و گفت: رسانه ها نقش موثری در این زمینه دارند که باید در ایفای نقش خود نهایت دقت را داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.