قدس آنلاین/ایلام: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: جاده های ارتباطی ایلام به دلیل کوهستانی بودن فاقد استانداردهای ایمنی لازم است و باید نسبت به رفع نقاط حادثه خیز اقدامات لازم معمول گردد.

جاده های ایلام؛ فاقد استانداردهای ایمنی

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سرهنگ نورالله خادم در همایش همیاران پلیس با بیان اینکه تعامل و ارتباط نزدیک معلمان با دانش آموزان و اولیای آنها می تواند پلیس را در اجرای برنامه ها و کاهش آمار حوادث رانندگی یاری نماید، اظهار داشت: هم اکنون برای تقویت طرح همیاران پلیس همکاری بسیار خوبی میان پلیس راهور با ادارات آموزش و پرورش برقرار است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع جمعیت ۹۳ هزار نفری دانش آموزان این استان ۸۰ هزار نفر همیار پلیس هستند و در میان معلمان نیز تاکنون ۷۵۰ نفر به عضویت این طرح درآمده اند، افزود: فرهنگ رانندگی صحیح در کشور و استان ارتقاء یافته که تحقق این امر نتیجه اجرای طرح های ترافیکی و استفاده از ابزار رسانه برای انعکاس برنامه ها و اهداف بلند مدت نیروی انتظامی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با بیان اینکه خسارت های ناشی از حوادث رانندگی همواره هزینه های سنگینی را به خانواده ها و نظام تحمیل می کند، بیان داشت: به هر میزان که این مقدار را کاهش دهیم، می توان در بخش های زیرساختی و ارتقاء رفاه و آسایش عمومی ایجاد نمود.

سرهنگ نورالله خادم با اشاره به وجود نقاط حادثه خیز بویژه در جاده های برون شهری استان یادآور شد: جاده های ارتباطی ایلام به دلیل کوهستانی بودن فاقد استانداردهای ایمنی لازم است و باید نسبت به رفع نقاط حادثه خیز اقدامات لازم معمول گردد.

گفتنی است در این آیین از نمونه های ترافیکی که بیشترین همکاری و همراهی را با مجموعه راهنمایی و رانندگی داشتند، با اهداء لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.