پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین- گیلان- مریم رفیعیان: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در قالب اطلاعیه ای از اعلام کالابرگ های جدید به شماره های ۱۰۴ ، ۲۰۴ ، ۳۰۴ و ۵۰۴ برای دریافت نفت سفید خبر داد .

کالابرگ نفت  سفید  سهمیه پاییز اعلام شد

در این اطلاعیه از مصرف کنندگان نفت سفید ساکن مناطق فاقد گاز طبیعی خواسته می شود از ۱۵ مهر ماه نسبت به دریافت سهمیه نفت سفید خود به میزان ۲۱۰ لیتر برای مناطق عادی و مناطق صعب العبور اقدام نمایند .

این کالا برگ چهارمین کالابرگ ارائه شده درسال ۹۵ می باشد و تا پانزدهم آبان ماه سال جاری دارای اعتبار دریافت است .

علی اصغر عباسی ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان ، ضمن بیان مطالب فوق تاکیدکرد : « ارسال و ذخیره سازی نفت سفید به مناطق شهری و روستایی و توزیع سهمیه اعلام شده از طریق نمایندگی‌های فروش این شرکت از ۱۵ مهر ماه سالجاری انجام می شود و تاکید می شود که روستائیان برای ذخیره سازی فصل سرما سهمیه نفت سفید خود را از فروشندگیها دریافت نمایند . »

گیلان دارای۶۰ هزار خانوار مصرف کننده نفت سفید است که از این تعداد هشت هزار و۶۸۴ خانوار در مناطق کوهستانی و صعب العبور استان زندگی می کنند و تعداد ۵۵ فروشندگی فعال در این مناطق وظیفه سوخت رسانی به این خانوارها را برعهده دارد.

        گفتنی است از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۴ میلیون و ۶۳ هزار لیتر نفت سفید در قالب چهار کالابرگ در استان گیلان توزیع گردید که از این مقدار سه میلیون ، ۷۲۸ هزار لیتر مربوط به مناطق صعب العبور است و این میزان معادل ۲۵ درصد سهمیه به مناطق صعب العبور می باشد . 

ضمناً مهلت ثبت نام کالابرگ نفت سفید مرحله دوم تا پایان مهر ماه تمدید گردید .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
    0 0
    باسلام خسته نباشید عده زیادی درروستاها هستند که فاقدگاز میباشندوکوپن ثبت نام کردندکه متاسفانه تابحال کوپن به دستشان نرسیدوبهانه اداره پست این است که این افراد دارای المک گازمیباشندخواهشمندیم که این کار راپیگیری فرمایید وخواهشآ سهمیه نفت روبیشترکنیدچون خیلی سخته باروزی هفت لیترنفت یه خونه روگرم کنی ممنونم از زحمات شما