قدس آنلاین- تبریز: معاون استاندار آذربایجان‌شرقی از آغاز عملیات اجرای فازهای سوم و چهارم آزادراه مراغه به هشترود خبر داد و گفت: برای بیمارستان سینا و استادیوم 5 هزار نفر مراغه از محل اعتبارات ملی 90 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

آغاز عملیات اجرای فازهای سوم و چهارم آزادراه مراغه به هشترود/ اختصاص 90 میلیارد ریال به بیمارستان سینا و ورزشگاه 5 هزار نفری مراغه

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، ظفر محمدی در جلسه شورای اداری شهرستان مراغه از اختصاص 90 میلیارد ریال اعتبار برای بیمارستان سینا و استادیوم 5 هزار نفری مراغه از محل اعتبارات ملی خبر داد و اظهار داشت: این دو طرح به ترتیب با 85 و 94 درصد پیشرفت فیزیکی امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

وی از آغاز عملیات اجرای فازهای سوم و چهارم آزادراه مراغه به هشترود خبر داد و افزود: قطعه دوم این طرح به طول 22 کیلومتر تملک و در حال اجرا است.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه، در ادامه از مردم خواست با ثبت‌نام اینترنتی در سرشماری نفوس و مسکن برنامه‌ریزان کشور را برای تدوین برنامه‌های دقیق برای آینده کشور کمک و یاری کنند.

ارسال کمک‌های 900 میلیون ریالی مردم شهرستان مراغه به مدافعان حرم

امام جمعه شهرستان مراغه نیز در این جلسه با با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا و بیداری همه نیروهای مسلح در کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، با اشاره به تهدیدات خارجی از سوی تکفیری‌ها و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از شهروندان خواست با کمک‌های

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.