پیشنهاد سردبیر

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: طرح لغو اعدام قاچاقچیان مواد مخدر باید در قوه قضائیه و ستاد مبارزه با قاچاق مواد مخدر مورد بررسی دقیق کارشناسی قرار بگیرد و نظرات آنها به مجلس ارائه شود و این از مسائلی است که حتما باید کارشناسی دقیق و جدی در مورد آن صورت پذیرد.

لغو اعدامها قاچاقچیان را جسورتر می کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، محمد رضا باهنر در خصوص طرح لغو مجازات اعدام قاچاقچیان مواد مخدر گفت: این طرح باید در قوه قضائیه و ستاد مبارزه با قاچاق مواد مخدر مورد بررسی دقیق کارشناسی قرار بگیرد و نظرات آنها به مجلس ارائه شود و این از مسائلی است که حتما باید  کارشناسی دقیق و جدی در مورد آن صورت پذیرد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه قوه قضاییه باید به این طرح ورود پیدا کند، اظهار داشت: این اعدامها برخی آثار مثبت و برخی اشکالات دارد و اشکالات آن حتما باید برطرف شود.

وی در مورد استدلال هایی که در مورد اعدام قاچاقچیان می شود خاطر نشان کرد: برخی اعتقاد دارند، در صورت لغو اعدامها قاچاقچیان جسورتر می شوند و آنهایی که خواستار لغو اعدام هستند ادعا دارند که این اعدامها تاکنون مانعی در اراده قاچاقچیان ایجاد نکرده است ولی در هرصورت باید این موضوع در قوه قضائیه و ستاد مبارزه با قاچاق کالا بررسی کارشناسی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.