پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین: استاندار خراسان رضوی از تلاش برای تدوین دستورالعمل نحوه مبادله سهام در اتاق مبادله بورس شرکت پدیده خبر داد.

دستورالعمل نحوه مبادله سهام در اتاق پایاپای شرکت پدیده در حال تدوین است

به گزارش قدس آنلاین،  علیرضا رشیدیان در جمع خبرنگاران،  گفت: افرادی از تهران برای راه اندازی اتاق مبادله بورس شرکت پدیده به مشهد آمده و بازدید و مذاکرات اولیه در این زمینه انجام شده است.

وی افزود: دستورالعمل نحوه مبادله سهام باید تهیه شود که شکل خام این دستورالعمل به افراد مزبور داده شده است.

رشیدیان اظهار کرد: در کنار تدوین این دستورالعمل، تهیه لوح فشرده نرم افزاری نیز در دست اقدام است.

استاندار خراسان رضوی چندی پیش، از راه اندازی اتاق مبادلات پایاپای برای خرید و فروش سهام شرکت پدیده در مشهد و ازسرگیری عملیات ساخت و ساز این شرکت خبر داده بود.

به گفته وی تشکیل این اتاق به منزله پذیرفته شدن شرکت پدیده در بازار بورس نیست و خرید و فروش در این اتاق بدون ارتباط با سازمان بورس انجام خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی در باره آخرین وضعیت موسسه میزان نیز گفت: بر اساس مذاکراتی که با بانک صادرات انجام شده امید است به زودی تمام بدهیهای این موسسه به طلبکاران پرداخت شود.

رشیدیان گفت: شرکت پدیده با شرایط فعلی امکان ورود به بازار بورس را ندارد اما با توجه به مصوبه شورای عالی امنیت ملی و بررسی های صورت گرفته در کمیسیونهای زیرنظر وزیر کشور، مقرر شده است اتاق مبادلات سهام به صورت قانونمند، شفاف و در چارچوب کلی بورس برای آن تشکیل شود تا خرید و فروش سهام پدیده در این محل انجام گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ...ارتدتمند پدیده ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
    0 0
    آقای استاندار شما قول داده بودید خییلی زودتر از اینها اتاق مبادلات سهام را بازگشایی نمایید....چرا در روند پدیده سنگ اندازی می کنید چرا اجازه بازگشایی اتاق مبادلات را نمیدهید این مردم بیچاره در پدیده چه هیزم تری به شما فروخته اند چرا آنها را با وعده های دروغین امیدوار ونا امید میسازید .شما نماینده دولت تدبیر و امید هستید .چرا اجازه ورود پدیده به بورس را نمیدهید .امیدواریم در دوره بعد هر دولتی غیر از دولت تدبیر و امید زمام امور را بدست گیرد تا ما نیز از شر سیاستهای خصمانه شما بر علیه پدیده رهایی یابییم.
  • کاشی ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
    0 0
    وتا كي بايد صبر كرد ، شكم گرسنه را تا كي با وعده هاي پوچ پر كنيم، اعصاب خراب، فكر اشفته، بي پولي و سر افكندگي، سرزنش و سرخوردگي، بي ابرويي ومتهم به خوردن پول مردم( وقتي نميتوانيم قرض هايمان را پس دهيم)، متهم به طمع ورزي، شرمندگي جلوي زن و بچه، و... بس نيست دو سال است كه با وعدهاي دروغين درگير هستيم، دو سال از عمرمان به بدترين شكل فنا شد، به اندازه بيست سال پير شديم، خيلي ها ديگر در جمع ما نيستند و معلوم نيست فردا نوبت كيست، به همه چي بدبين و شكاك شديم، چگونه ساير برنامه هاي صدا و سيما را بپذيريم، چگونه رسانه ملي افتادن درخت در فلا ن شهر يك كشور چند هزار نفري را در چندين نوبت خبري پوشش ميدهد ولي اعتراضات سهامداران بي دفاع پديده به چشم هيچكس نمي ايد؟ به چه كسي ميشود اعتماد كرد، راه درست كدام است، عاقبت بخيري كجاي اين مملكت نهفته است، دين و ايمان ما را به كجا ميبريد؟، باقي راه را بايد چگونه بگذرانيم، ايا كسي به فكر ادمهاي بيچاره هست؟ ان فرد كيست و با چه مصلحتي سكوت كرده؟ چگونه است كه ما حق شكايت نداريم؟ چرا كسي نيست كه حال ما را بپرسد؟ اين مومنين سينه چاك كجاين كه حق برادر ديني ات را خوردند و به هيچكس بر نخورد، انان كه در ابتداي پروژه با غرور كلنگ بدست گرفتند ان كلنگ تيشه بر جان ما زده ، چرا كلنگ اباداني بدست نمگيرند، انان كه در ابتداي بحران توصيه ميدادند چرا اين روزها توصيه اي براي خروج از اين منجلاب ندارند، ايا بعد از اين كسي از مردم براي سرمايه گذاري عمومي پيشقدم ميشود؟ ايا كسي ازته دل ميخواهد مشكل حل شود يا فقط در حد مسيوليت پا پيش ميگذارند؟ چرا با سهامداران بمانند نا محرمان رفتار مي گردد؟ گناه ما چيست؟ اگر گناهكاريم چرا مجازاتمان با خوردن پولمان جبران شده؟ اري اعتماد گناه بزرگيست، و... آقای استاندار کافیه دیگه وعده و‌عید و‌به زودی کافیه