قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی:هم اکنون خرید تضمینی گندم با قیمت 1270تومان توسط وزارت جهادکشاورزی انجام می شود.

اختصاص بسته های حمایتی به  کشاورزان

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: خرید تضمینی سیب زمینی ،جو ،گندم وذرت را هرسال درجهت حمایت از این بخش اجرا می کند  که یکی از بسته های حمایتی وزارت جهادکشاورزی در جهت حمایت از بهره بردارن وکشاورزان این بخش می باشد.

ذبیح الله غریب ،با اشاره به اینکه،قیمت جهانی گندم هم اکنون 850تومان است افزود: هم اکنون خرید تضمینی گندم با قیمت 1270تومان توسط وزارت جهادکشاورزی انجام می شود که هرکیلو 400تومان جهت حمایت از گندم کاران یارانه پرداخت می شود.

غریب اظهارکرد:یکی دیگر از بسته حمایتی وزارت جهاد کشاورزی براساس توافقی که انجام شده معامله محصولاتی ازجمله جو از طریق بورس می باشد که کشاورز قیمت پایه محصول خود را دریافت می کند وپس از تامین اعتبار از یارانه درنظر گرفته شده از طریق وزارت جهادکشاورزی هم استفاده می کند.

وی،بیان کرد:کلیه واحد ها درحوزه مکانیزاسیون ،کشت های متراکم ،پرورش ماهی درقفس از تسهیلات 15درصد می توانند استفاده کنند وهمچنین کلیه تسهیلات دریافتی که دچارخسارت شدند بدون اخذجریمه یک سال تمدید شده است ودراین راستا درسال گذشته حدود 30میلیارد تومان استحمال شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.