قدس آنلاین- بجنورد- سمانه محمدزاده ثانی:معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی بر توجه بیشتر مسئولان استان به اقشار محروم و حاشیه نشینان برای ارائه خدمات تاکید کرد.

توجه به اقشار محروم و حاشیه نشین ها بیشتر شود

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، دکتر محمد تقی ایرانی در کارگروه تخصصی ارتقای اجتماعی، فرهنگی و سلامت این استان، به مدیران دستگاه های خدماتی و اجرایی دستور داد تا عدالت را در ارائه خدمات به شهروندان رعایت کنند و برای برقراری این عدالت توجه و اراده خدمات به اقشار محروم و مستضعف به ویژه حاشیه نشینان را افزایش دهند.

وی در این جلسه اظهار داشت: کشور ما علاوه بر آسیب های اجتماعی گذشته شاهد آسیب های نو ظهوری هم هست که همگی آنها باید با ارتقائ سطح فرهنگی، اجتماعی و کیفیت زندگی مردم به مقام معظم رهبری از آن به عنوان سبک زندگی ایرانی و اسلامی یاد می کنند، رفع شوند.

ایرانی با اشاره به اینکه تبعیض و ناعدالتی در ارائه خدمات باعث سقوط حکومت پادشاهی رژیم سابق شد، تصریح کرد: انقلاب ما انقلاب محرومین و مستضعفین است و باید توجه و ارائه خدمات به این اقشار بیشتر از اقشار برخوردار از امکانات باشد.

وی اغلب فسادهای اجتماعی از قبیل اعتیاد، طلاق و سرقت را در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم عنوان کرد و یکی از مهم ترین علت های آن ها را سطح پایین امکانات و خدمات اجتماعی، فرهنگی و سلامت دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.