قدس آنلاین- اراک - احمد مختاری: استاندار مرکزی در نشست صمیمی با جامعه ورزش وجوانان استان : لزوم تقویت حوزه ورزش استان مرکزی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

ایجاد جامعه سالم و امنیت پایدار بدون وجود فضای نشاط امکان پذیر نیست

استاندار مرکزی گفت: ایجاد جامعه سالم و امنیت پایدار بدون وجود فضای نشاط امکان پذیر نیست و در این راستا لازم است حوزه ورزش استان مرکزی تقویت شود تا بروز آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد

محمود زمانی قمی در نشست صمیمی با جامعه ورزش و جوانان استان مرکزی در آستانه هفته تربیت بدنی، اظهار داشت: چنانچه می خواهیم به یک جامعه پرنشاط و دور از آسیب های اجتماعی دست پیدا کنیم باید ورزش و ورزشکاران مورد حمایت قرار بگیرند .

وی افزود: با ایجاد فضای پویا و داشتن جامعه ورزشی فعال و حضور ورزشکاران پرنشاط، اجتماع از آسیب های اجتماعی و بزهکاری فاصله می گیرد.

زمانی قمی بیان داشت: اولین اثر مخرب آسیب های اجتماعی در جامعه نابود کردن سرمایه های اجتماعی است و حوزه های فرهنگ را نشانه می گیرد بنابراین باید به این مهم توجه کرد.

استاندار مرکزی ادامه داد: سرمایه گذاری در ورزش نه تنها سود دارد، بلکه وظیفه و تکلیف محسوب می شود، چرا که اگر در این حوزه وارد نشویم و سرمایه گذاری صورت نگیرد زیان های جبران ناپذیر در حوزه های فردی و اجتماعی وارد می شود.

وی خاطر نشان کرد: چنانچه شرایط را به نفع حضور بیشتر جوانان و ورزشکاران در جامعه تغییر ندهیم، آنوقت باید هزینه سنگین تغییری که دیگران و دشمنان برای ما تدارک دیده اند را بپردازیم و در این صورت آن ها هر گونه که دلشان بخواهند جامعه ما را هدایت می کنند.

زمانی قمی ادامه داد: قبل از اینکه به این نقطه برسیم باید در حوزه های مرتبط با مسایل اجتماعی از جمله حوزه ورزش و جوانان برنامه ریزی و سرمایه گذاری کنیم. استاندار مرکزی تصریح کرد: اگر جامعه سالم، امنیت پایدار، خانواده های سالم و ایران سربلند می خواهیم باید در حوزه های اجتماعی وارد شویم، جوانان را به رسمیت بشناسیم و بهره گیری از استعدادهای جوانان را یک فرصت بدانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.