پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین- بجنورد- سمانه محمدزاده ثانی: فرمانده انتظامی اسفراین از دستگیری سه سارق حرفه ای و کشف ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان حرفه ای با ۱۲ فقره سرقت در اسفراین

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، سرهنگ جاوید مهری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در شهرستان اسفراین مأموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه مأموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به دستگیری سه متهم در زمینه سرقت شدند، افزود: مأموران در بازرسی از منزل یکی از متهمان علاوه بر کشف اموال مسروقه مقدار یک گرم هروئین نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی ها به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند، بیان داشت: سرقت از منزل، مغازه، اماکن خصوصی و داخل خودرو از جمله این سرقت ها بود.

سرهنگ مهری با بیان اینکه تعدادی از اموال مسروقه کشف شده به مالباختگان تحویل داده شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی، اعتیاد به مواد مخدر، عدم برخورد قضایی مناسب و سهل انگاری مردم  را از عوامل وقوع سرقت ها عنوان و خاطرنشان کرد: شهروندان برای پیشگیری از سرقت باید منزل، خودرو و محل کسب خود را به تجهیزات امنیتی مجهز کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.