پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین- گیلان- مریم رفیعیان: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان طی اطلاعیه ای از اعلام کالابرگهای شماره ۱۰۵ ، ۲۰۵ ، ۳۰۵ و ۵۰۵ هر یک به میزان ۴۲۰ لیتر برای مصرف کنندگان نفت سفید خبر داد .

در این اطلاعیه از  مصرف کنندگان نفت سفید ساکن استان گیلان که فاقد گاز طبیعی می باشند خواسته شد که نسبت به دریافت سهمیه خود از ( ۱۶ آبان ماه ) تا (۳۰ آذرماه) سالجاری اقدام نمایند .

عباسی ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ، با اعلام این مطلب افزود : « از ابتدای سال جاری تاکنون مجموعاً ۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت سفید در قالب پنج کالابرگ در استان گیلان توزیع گردید که از این مقدار شش میلیون و ۶۰۶ هزار لیتر مربوط به مناطق صعب العبور است » .

وی  همچنین افزود : « از مصرف کنندگان نفت سفید مخصوصاً روستائیان عزیز درخواست می شود که نسبت به دریافت سهمیه و ذخیره سازیها در زمان مناسب اقدام  و کالابرگها را  تا وقتی اعتبار دارند دریافت نمایند . »

گفتنی است مهلت تسویه حساب کالابرگ های شماره ۱۰۵ ، ۲۰۵ ، ۳۰۵ و ۵۰۵ با دفاتر پستی تا تاریخ ۸/۱۰/۹۵ و کالابرگ های شماره ۱۰۴ ، ۲۰۴ ، ۳۰۴ و ۵۰۴ تا تاریخ ۷/۹/۹۵ می باشد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.