پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین-شهرکرد لیلا احمدی: تاکنون هیچ یک از مسئولین و مقامات استانی سخن واضح و روشنی درباره رد طرح غیر قانونی انتقال آب نداشته اند.

چرا نیمی از استان را با اجرای این طرح به کویری لم یزرع تبدیل می کنید

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، با سفر معاون اول رئیس جمهور و تعدادی از وزرا جمع کثیری از مردم چهارمحال و بختیاری با در دست داشتن پلاکاردها و شعارهایی در جهت مبارزه با مافیای آب مقابل استانداری تجمع اعتراض آمیزی کردند.

علاقه مندان به محیط زیست،  کشاورزان، صنعتگران و عموم مردم استان با سردادن شعار هایی خواستار توقف حمایت از مافیای آب شدند

ایران را فدای زیاده خواهی یک استان نکنید، بام ایران آب شرب ندارد شما حرص تامین آب فولاد اصفهان را میخورید تا کی مردم این استان باید زیر پای مافیای آب له شوند؟

 چرا متولیان آب کشور مصوبات شورای عالی آب را به راحتی نادیده میگیرند،چرا نیمی از استان را با اجرای این طرح به کویری لم یزرع تبدیل می کنید، آقای رئیس جمهور شما که خود را نماینده مردم استان چهارمحال وبختیاری در شورای عالی آب می دانید چرا به راحتی تحت نفوذ نمایندگان و وزرای استان هم جوار هستید.  


تاکنون هیچ یک از مسئولین و مقامات استانی سخن واضح و روشنی درباره رد طرح غیر قانونی انتقال آب نداشته اند و مردم استان در این زمینه سردرگم از تصمیم گیری های مسئولین کشوری و استانی هستند.
این مساله چندوقتی است که در استان به معضلی تبدیل و مردم خصوصا کشاورزان بسیاری را نگران کرده است

مردم با حضور در راهپیمایی هزاران نفری فروردین ۹۳  همگی یکصدا شعار "تونل باید خراب شه" می دادند و نمایندگان مجلس هم چه شعارهای زیبایی در آن زمان سر دادند (تخریب تونل با آرپیجی) اما حاصل آن تجمع نه تنها به بحث انتقال آب پایان نداد که پروژه های مربوط به بهشت آباد و گلاب سرعت هم گرفت

این تجمع از ساعت ۹ در مقابل استانداری همزمان با ورود معاون اول رئیس جمهور و مسئولین آغاز شده و  این تجمع همچنان در حال افزایش است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.