قدس آنلاین- بیرجند: معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از خدمات‌رسانی داوطلبانه و رایگان بخش حمل و نقل باری خراسان جنوبی در ایام اربعین خبر داد.

بخش حمل ونقل خراسان جنوبی به صورت داوطلبانه ورایگان درخدمت زائرین اربعین است

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین از بیرجند، محمدمهدی حسینی در نشست خبری اظهار داشت: با هماهنگی انجام شده با ستاد عتبات عالیات استان بیش از 75 دستگاه انواع ناوگان باری و رانندگان استان خراسان جنوبی تجهیزات و امکانات موکب‌های خدمت‌رسانی بر پا شده در مسیرهای زائران مراسم اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را به محل‌های تعیین شده به صورت داوطلبانه و رایگان انتقال می‌دهند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: این اقدام بخش حمل و نقل باری استان در جهت برگزاری هر چه بهتر و مطلوب‌تر و خدمات رسانی مناسب به زائران کاروانهای پیاده‌روی مراسم اربعین حسینی(ع) و به صورت کاملاً رایگان و داوطلبانه صورت می‌پذیرد که جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: در مورد تأمین ناوگان به تعداد درخواستی هیچگونه مشکل خاصی وجود ندارد و آمادگی کامل جهت خدمت‌رسانی وجود دارد.

حسینی تصریح کرد: تعدادی همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل خراسان جنوبی در ایام اربعین به صورت کشیک جهت رسیدگی به درخواست‌ها و برطرف کردن مشکلات احتمالی آماده خدمات‌رسانی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.