پیشنهاد سردبیر

قدس: رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری فردی سودجو که قصد داشت ۱۷۰۰ عدد ساعت دیواری قاچاق را در سطح بازار مشهد توزیع کند، خبر داد.

کشف ساعت دیواری‌های قاچاق در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حمید رزمخواه در تشریح این خبر گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر اینکه، فردی سودجو قصد دارد با وارد کردن ساعت‌های قاچاق و توزیع در سطح بازار، نظم اقتصادی در این صنف را دچار اختلال کند، موضوع را در دستورکار قرار داد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا مأمور رسیدگی به این موضوع شده و اقدام‌های پلیسی را برای کشف و دستگیری فرد سودجو آغاز کرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از مدتی کار گسترده پلیسی، کارآگاهان فرد متخلف به نام مصطفی را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضایی محل انبار وی را در خیابان خلیج مورد بازرسی قرار داده و ضمن دستگیری وی، از بازرسی به عمل آمده ۱۷۰۰ نوع ساعت‌های دیواری خارجی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اعلام اینکه طی بررسی انجام شده ارزش این محموله به ۷۶۵ میلیون ریال برآورد شده است، اموال مکشوفه بنا به دستور مقام قضایی در محل کشف توقیف و پلمب شده و متهم به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام و برای وی قرار مناسب قضایی صادر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.